// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ انتشار بسته Heart of Deimos بازی Warframe مشخص شد

در جریان رویداد Tennocon 2020 تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی Warframe به‌نام Heart of Deimos مشخص شد و تریلری هم از یکی از شخصیت‌های جدید بازی منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه Tennocon 2020، استودیو Digital Extremes، سازنده و ناشر بازی Warframe، علاوه‌بر نمایش بخش‌هایی از آن، تاریخ انتشار جدیدترین DLC این بازی اکشن سوم شخص را با نام Heart of Deimos اعلام کرد. این بسته الحاقی به‌عنوان سومین DLC قرار است در تاریخ ۲۵ ماه اوت (۴ شهریور ماه) به‌طور هم‌زمان برای تمامی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. این اولین باری است که بسته الحاقی این بازی به‌طور هم‌زمان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

این بسته الحاقی بازیکن را به محل تجمع و زادگاه نژاد Infested می‌برد که علی‌رغم زیبا بودن، بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد؛ چراکه یک محیط زنده و ارگانیک به‌نظر می‌آید. همچنین استودیو Digital Extremes تریلری هم از شخصیت Hydroid Prime منتشر کرده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید. بازی Warframe در حال حاضر برای پلتفرم‌هایی که در بالا ذکر شد در دسترس است و به‌تازگی هم هفتمین سالگرد خود را جشن گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده