نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶

تریلر زمان عرضه Godfall مبارزات پرهیجان بازی را نشان می‌دهد

شرکت گیرباکس تریلر زمان عرضه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Godfall را منتشر کرد که بخش‌های مختلف بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت گیرباکس تریلر زمان عرضه‌ی بازی بسیار مورد انتظار Godfall را منتشر کرده است که در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازی Godfall اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که می‌توان آن را به‌شکل تک‌نفره یا درکنار دوستان در حالت کوآپ آنلاین سه نفره تجربه کرد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر زمان عرضه بازی گادفال بپردازید.

دانلود از آپارات

در ادامه توضیحات سازندگان درباره‌ی بازی Godfall را مرور می‌کنیم که جزئیات خوبی از آن را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Godfall اثری بی‌همتا در سبک اکشن نقش‌آفرینی و لوتر-اسلشر با مبارزات تَن‌به‌تَن است. سرزمین اپریون در سراشیبی نابودی قرار دارد و شما در نقش یکی از آخرین شوالیه‌های والرین، مبارزانی خداگونه قرار می‌گیرید که قادر به استفاده از پوشش دلاوری هستند. این زره‌های خارق‌العاده مبارزان توانا را به استادان شکست‌ناپذیر نبردهای نزدیک تبدیل می‌کند. حین صعود از قلمروهای اولیه دشمنان را از پا در آورید و در نهایت ماکروز، فرمانده‌ی دیوانه را به چالش بکشید که در بالاترین نقطه در انتظار شما است. بازی گادفال در تعطیلات ۲۰۲۰ در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی برعهده‌ی استودیوی کانترپلی گیمز و وظیفه‌ی انتشارش برعهده‌ی شرکت گیرباکس بوده است.

  • بسیاری از قلمروهای سرزمین اپریون انتظارتان را می‌کشند: در میان چشم‌اندازهای خارق‌العاده‌ی بازی، از صخره‌های آبی معلق «قلمرو آب» گرفته تا جنگل‌های ارغوانی پنهان «قلمرو زمین»، به ماجراجویی بپردازید.
  • در کار با سلاح‌های حیرت‌انگیز استاد شوید: در مبارزه با هر پنج کلاس سلاح‌های موجود استاد شوید که هر یک سبک مبارزه‌ی متفاوتی را طلب می‌کند و شامل انواع مختلفی از جمله شمشیرهای بلند، نیزه‌ها، چکش‌های جنگی، شمشیرهای بزرگ و تیغه‌های دوگانه است.
  • شکست‌ناپذیر شوید: سطح کاراکتر خود را افزایش دهید، مهارت‌های جدیدی بیاموزید و سلاح‌های شگفت‌انگیز بازی را کشف و از نیروی مخرب آن‌ها در میدان نبرد استفاده کنید.
  • زره‌های آسمانی و ۱۲ پوشش دلاوری را آزاد کنید: از زره‌های معرکه و قدرتمندی استفاده کنید که شما را قادر به نابودی تمام دشمنان قرار گرفته بر سر راه شما و ماکروز می‌کند.
  • دشمنان برجسته را شکست دهید: مهارت‌های خود را در بخش Tower of Trials محک بزنید و خود را در برابر سرسخت‌ترین دشمنان بازی به چالش بکشید تا لوت‌های بسیار کمیابی به‌دست آورید.
  • به تنهایی یا یا دوستان پیشرفت کنید: تنهایی یا درکنار دوستان در حالت کوآپ آنلاین سه نفره به مبارزه بپردازید.

بازی Godfall در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در سراسر جهان عرضه می‌شود، اما بازیکنان اروپایی باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند؛ زیرا این بازی در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در این منطقه در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی دارای سه نسخه‌ی متفاوت خواهد بود و نسخه‌ی استاندارد آن به قیمت ۵۰ پوند، نسخه‌ی دیلاکس آن به قیمت ۶۶ پوند و نسخه‌ی اَسندد آن به قیمت ۷۶ پوند به فروش می‌رسد. نسخه‌ی استاندارد گادفال تنها شامل بازی پایه، نسخه‌ی دیلاکس بازی شامل بازی پایه و بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اول و نسخه‌ی اَسندد آن شامل بازی پایه، بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اول و محتوای لوازم تزئینی دیجیتالی خواهد بود. مدتی قبل استودیوی کانترپلی گیمز اعلام کرد که بازی Godfall در زمره‌ی آثار سرویس محور قرار نمی‌گیرد، اما برای تجربه‌ی آن نیاز به اتصال اینترنت است.


منبع JustPushStart
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده