// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴

تری مارشال، صداپیشه بازی Grand Theft Auto IV درگذشت

تری مارشال، صداپیشه نقش Real Badman در بازی Grand Theft Auto IV چندروز پیش دار فانی را وداع گفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Terry Marshall از بازی Grand Theft Auto IV که در بازی، نقش شخصیت Real Badman را بازی کرده بود چندروز پیش در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) دار فانی را وداع گفت. درحال‌حاضر هنوز هیچ جزئیاتی از این اتفاق مانند دلیل مرگ یا سن او هنگام مرگ اعلام نشده است، ولی می‌دانیم که خبر درگذشت را هم برادر مارشال و هم شرکت راکستار گیمز به‌طور جداگانه تایید کرده‌اند. بردار او در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشته که مارشال «دنیا را ترک کرده و به دنیای دیگری سفر‌ کرده است.»

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، هنوز جزئیات بیشتری از این خبر اعلام نشده و درواقع فقط می‌دانیم که این هنرمند درگذشته است. غیر از این، برادرش اشاره می‌کند که این صداپیشه‌‌ی سابق در شهر نیویورک زندگی می‌کرد و این تنها اطلاعات اضافه‌ای است که در اعلام خبر درگذشت فاش شده است.

مرگ او چند روز پیش و در روز اول نوامبر اتفاق افتاده بود، ولی تا زمانی‌که راکستار گیمز به‌صورت رسمی به این خبر ناراحت‌کننده در توییتر رسمی خود اشاره نکرده بود، خیلی از مردم از مرگ او باخبر نشده بودند. همان‌طور که احتمالا بدانید، تری مارشال در بازی GTA IV نقش شخصیت Real Badman را برعهده داشت که به‌نام دیگری، یعنی Teafore Maxwell-Davies نیز شناخته می‌شد و در بازی رئیس گروه خلافکاران جامائیکایی Yardies بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده