// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳

بازی Kerbal Space Program 2 تا سال ۲۰۲۲ میلادی تاخیر خورد

قسمت دوم بازی مستقل و پرطرفدار Kerbal Space Program حالا دیگر در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی به‌دست گیمرها می‌رسد.

وقتی بازی Kerbal Space Program بازیکنان را با گیم‌پلی شبیه‌سازی خود تبدیل به کنترل‌کنندگان سازمانی شبیه به ناسا و متعلق به بیگانگان کرد، همه می‌دانستند که آینده‌ی خوبی در انتظار سازندگان است. این بازی طی چند سال بهتر و بهتر شد و مدام در افزایش تعداد مخاطبان خود موفق بود. به‌گونه‌ای که عملا پیشرفت هر چند ماه در بازی Kerbal Space Program دیده می‌شد.

به همین خاطر وقتی سازندگان به سراغ معرفی بازی Kerbal Space Program 2 با یک تریلر سینماتیک جذاب و انتشار اخباری جذاب‌تر راجع به گیم‌پلی آن رفتند، گیمرهای زیادی هیجان‌زده شدند. همه هم فکر می‌کردند که تأخیر اعمال‌شده بر تاریخ انتشار بازی، آخرین تأخیر آن خواهد بود و Kerbal Space Program 2 در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد. ولی کارگردان تیم ساخت بازی Kerbal Space Program 2 اعلام کرد که در عین درک ناراحتی بازیکنان و اذیت شدن آن‌ها به خاطر یک تأخیر دیگر، چاره‌ای جز عقب انداختن تاریخ انتشار محصول تا روز نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی ندارد.

نیت سیمپسون، کارگردان خلاق بازی Kerbal Space Program 2 می‌نویسد: «از همان ابتدا می‌دانستیم که وظیفه‌ی مواجهه با چالش‌های تکنیکی عظیمی را پذیرفته‌ایم و قدم به مسیری می‌گذاریم که برای به پایان رساندن آن، به خلاقیت احتیاج داریم. ما بارها از مخاطبان سری بازی Kerbal Space Program شنیده‌ایم که در این مجموعه، کیفیت بر هر مورد دیگر اولویت دارد. ما نیز به همین حقیقت باور داریم. قرار نیست صرفا چند امکانات جدید در همان گیم‌پلی سابق مجموعه را تقدیم شما کنیم؛ بلکه تک‌تک ویژگی‌های جدید گیم‌پلی باید در هم ذوب بشوند و تجربه‌ای یک‌پارچه و صیقل‌خورده را تحویل گیمر دهند.

ما در حال ساخت پایه‌واساس‌هایی هستیم که بازیکنان و مادسازها در ۱۰ سال آتی آن را گسترش می‌دهند. به همین خاطر باید زیربنای ساختمان را محکم بسازیم تا تمام محتواهای جدید بتوانند روی آن سوار بشوند. رسیدن به این نقطه هم نیازمند برطرف‌سازی برخی از مشکلات گیم‌پلی Kerbal Space Program است که تا امروز به هیچ عنوان برطرف نشده بودند».

رسانه‌ها باور دارند که علت اصلی اعمال این تأخیر مجدد روی تاریخ انتشار بازی Kerbal Space Program 2، شرایط کار آرام‌آرام از خانه در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 است که در ماه‌های اخیر آسیب‌های فراوانی صنعت/هنر بازی‌های ویدیویی وارد کرد.


منبع AoTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده