نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

تریلر زمان عرضه DiRT 5 رقابت‌های پرهیجان بازی را نشان می‌دهد

شرکت کُدمسترز تریلر زمان عرضه‌ی بازی DiRT 5 را منتشر کرد که رقابت‌های پُرانرژی و نفس‌گیر آن را به نمایش می‌گذارد.

زمان زیادی تا ورود به نسل بعد کنسول‌ها و تجربه‌ی بازی‌های بی‌نظیر آن‌ها باقی نمانده است، اما قبل از آن شاهد انتشار بازی DiRT 5 شرکت کُدمسترز برای کنسول‌های نسل فعلی خواهیم بود. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر زمان عرضه‌ی بازی DiRT 5 منتشر شده است و به نمایش تمام مسابقه‌های رالی شلوغی می‌پردازد که بازیکنان می‌توانند تجربه کنند. علاوه‌بر این، تروی بیکر، صداپیشه‌ی بازی‌های بزرگی نظیر The Last of Us Part II ،Uncharted 4: A Thief's End و Batman: Arkham Knight نقش راوی را در این تریلر ایفا می‌کند.

دانلود از آپارات

بازی DiRT 5 دارای اکثر مکانیک‌های اصلی بازی‌های پیشین مجموعه خواهد بود، اما مقیاس آن‌ها گسترده‌تر از قبل شده است. بخش Career Mode داستان-محورتر از گذشته است و روی رقابت بین الکس جینیک، با صداپیشگی تروی بیکر و برونو دوراند، با صداپیشگی نولان نورث تمرکز دارد. بیش از ۱۳۰ رویداد گوناگون در این بازی وجود دارد و می‌توان برای راه‌یابی به فینال در مسیرهای مختلفی به رقابت پرداخت. تنوع رویدادهای بازی DiRT 5 به‌طرز حیرت‌انگیزی بالا است و از مسابقه روی یخ گرفته تا گشت‌وگذار در زمین‌های سنگلاخی را برای بازیکنان امکان‌پذیر می‌کند.

اگر به بخش Career Mode تسلط دارید، می‌توانید برای ساخت مسیرهای مسابقه‌ و به اشتراک گذاشتن آنلاین آن‌ها سری به بخش Playgrounds بزنید. بازی DiRT 5 در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به ایکس باکس سری ایکس/سری اس و در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) به پلی استیشن 5 راه می‌یابد. همچنین ارتقاء به نسخه‌های نسل بعدی برای دارندگان نسخه‌های نسل فعلی رایگان خواهد بود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده