نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵

پلی استیشن 5 ظاهراً از خروجی 1440p پشتیبانی نمی‌کند

براساس ادعای IGN، کنسول پلی استیشن 5 از رزولوشن 1440p پشتیبانی نمی‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

زمان زیادی تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 باقی نمانده و نماینده سونی در نسل نهم چند روز دیگر روانه بازار می‌شود. حال طبق اطلاعات منتشر‌شده توسط سایت IGN ایتالیا، این کنسول از رزولوشن 1440p پشتیبانی نخواهد کرد. این منبع اعلام کرده که سونی هم این مساله را تایید کرده است. 

شاید این موضوع برای خیلی از کاربران (به دلیل رایج نبودن این رزولوشن روی تلویزیون‌ها) اهمیت زیادی نداشته باشد، ولی افرادی که با مانیتورهای پی‌سی با رزولوشن 1440p قصد تجربه بازی‌های پلی استیشن 5 را دارند، ممکن است کمی دچار مشکل شوند. در صورتی که شما هم جزو این افراد باشید، یا تصاویر به‌صورت 1080p اجرا شده و به رزولوشن مانیتور شما آپ‌اسکیل می‌شوند یا اینکه به‌صورت 4K اجرا شده و به رزولوشن 1440p دان‌اسکیل خواهند شد که البته هنوز جزییات دقیق این موضوع اعلام نشده است.عدم پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 2K

پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در برخی از مناطق جهان عرضه خواهد شد. براساس اعلام سونی، نهایتاً تا ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) شاهد عرضه جهانی این کنسول خواهیم بود.

Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure ،Demon’s Souls Remake و The Pathless و Godfall بازی‌های حین عرضه این کنسول را تشکیل می‌دهند. البته لازم به ذکر است که چندین بازی بین نسلی مانند Watch Dogs Legion ،FIFA 21 و NBA 2K21 نیز در زمان عرضه این کنسول قابل دسترسی خواهند بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده