// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶

گروه‌بندی و زمان برگزاری مسابقات IEM Beijing-Haidian منتشر شد

گروه‌بندی و زمان برگزاری مسابقات IEM Beijing-Haidian بازی Counter Strike: Global Offensive منتشر شد.

تیم برگزاری مسابقات IEM Beijing-Haidian، گروه‌بندی و زمان برگزاری رقابت‌های رویداد را منتشر کرد. مجموع جوایز این رویداد ۲۳۰ هزار دلار است که در چهار منطقه اقیانوسیه، آمریکای شمالی، اروپا و آسیا پیگیری خواهد شد. به طول کلی ۳۲ تیم در این رویداد حضور خواهند داشت که به‌صورت آنلاین با رقبای خود روبه‌رو خواهند شد.

رقابت‌های منطقه اروپا در دو مرحله گروهی و نهایی پیگیری خواهد شد که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه ۸ تایی تقسیم شده‌اند. مجموع جوایز این بخش ۱۵۰ هزار دلار است که قهرمان مسابقات درکنار جایزه ۶۰ هزار دلاری، سهمیه ورود به مسابقات IEM XV - Global Challenge را نیز دریافت خواهد کرد.

گروه‌بندی منطقه اروپا
گروه Aگروه B
Team VitalityTeam SpiritHeroicNorth
FaZe ClanOGG2 EsportsNinjas in Pyjamas
MAD LionsNatus VincereAstralisENCE
ComplexityFnaticBIGmousesports

رقابت‌های منطقه آمریکای شمالی هم مانند بخش اروپا قهرمان خود را راهی مسابقات IEM XV - Global Challenge می‌کند. مجموع جوایز این بخش ۷۰ هزار دلار است که سهم قهرمان منطقه رقمی ۳۵ هزار دلاری است. نمایندگان آمریکای شمالی باید در دو مرحله گروهی و حذفی به مصاف هم روند که درنهایت قهرمان مسابقات در روز ۲ آذر مشخص می‌شود.

گروه‌بندی منطقه آمریکای شمالی
گروه Aگروه B
Chaos Esports ClubEvil Geniuses
Team LiquidRebirth Esports
New England WhalersTeam One
RugratzTriumph

باتوجه‌به کم بودن تعداد تیم‌های مناطق آسیا و اقیانوسیه فرمت برگزاری مسابقات در این بخش با تغییراتی همراه شده است. بدین صورت که دیگر خبری از مرحله گروهی نیست و تیم‌ها باید در یک فرمت دو حذفی با یکدیگر رقابت کنند و درنهایت قهرمان منطقه را مشخص کنند. هر کدام از مناطق ۱۵ هزار دلار جایزه را در اختیار تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی قرار می‌دهند که سهم قهرمان هر بخش ۸ هزار دلار خواهد بود.

تیم‌های مناطق آسیا و اقیانوسیه
تیم‌های آسیاتیم‌های اقیانوسیه
TYLOOAvant Gaming
D13ORDER
Invictus GamingRenegades
Vici GamingVERTEX ESC

رقابت‌های مناطق اروپا و آمریکای شمالی از فردا (۱۶ آبان) شروع می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی بخش آسیا و اقیانوسیه از ۲۳ آبان به مصاف هم خواهند رفت. علاقه‌مندان به دیدن این رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ و کانال esl_cs در یوتوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده