// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵

تاریخ انتشار Ghostrunner روی نینتندو سوییچ اعلام شد

تاریخ انتشار نهایی بازی Ghostrunner توسط سازندگان برای نینتندو سوییچ اعلام شده و این بازی سایبرپانکی و آخرالزمانی کمتر از یک‌ هفته‌ی دیگر برای این کنسول عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌های Today All In Games و 505 Games تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) را به‌عنوان روز عرضه‌ی نهایی بازی Ghostrunner روی کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرده‌اند. این بازی در سبک اکشن اول‌شخص و دارای المان‌های پارکور است که در فضای سایبرپانکی جریان دارد. گوست‌رانر قرار بود در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) همراه‌با نسخه‌های پلتفرم‌های دیگر برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود، اما تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ آن تأخیر کوتاهی خورد. درادامه شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را که هفته‌ی پیش منتشر شد، مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر کنجکاو شدید بدانید داستان و فضای این بازی چگونه است، می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را از بازی بخوانید:

«در بازی Ghostrunner المان‌های علمی‌-تخیلی با حال‌و‌هوای آخر‌الزمانی ترکیب شده است. برج Dharma بعد از یک فاجعه‌ی بزرگ که باعث پایان یافتن دنیا شد، حالا آخرین سرپناه بازماندگان بشریت شده است. این برج درحال‌حاضر با خشونت، فقر و هرج‌ومرج دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و شما باید با استفاده از پیوند‌های منحصر‌به‌فردی که بدنتان با تکنولوژی‌های سایبرپانکی دارد، از این سازه‌ی غول‌آسا بالا بروید. در این بازی وارد داستانی می‌شوید که جهانش به آخر خط رسیده و ساکنانش باید برای بقا مبارزه کنند.»

بازی Ghostrunner در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است. اگر نسخه‌ی سوییچ بازی را قبل از تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) خریداری کنید، دو شمشیر کاتانای اختصاصی دریافت خواهید کرد که ظاهرا یکی از آن‌ها دارای تم نینتندو است. همچنین قبلا اعلام شده بود که بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در زمانی از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و کسانی که گوست‌رانر را روی پلتفرم‌های نسل‌حاضر خریده‌اند، می‌توانند به‎‌صورت رایگان بازی را به نسخه‌ی نسل بعدی آن ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده