نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

زمان انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Ghostrunner به‌تعویق افتاد

در حالیکه طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود که بازی Ghostrunner امروز برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما به‌تازگی تیم سازنده از تأخیر یک ماهه در انتشار آن خبر دارد.

در مراسم گیمزکام 2019 بود که استودیوی One More Level و شرکت All In Games یک بازی کاملا جدید به سبک اکشن اول شخص به‌نام Ghostrunner معرفی کردند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده این بازی قرار بود ۶ آبان برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و با تأخیر یک روزه برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار شود.

حال اما به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به تجربه Ghostrunner روی نینتندو سوییچ باید کمی بیشتر منتظر بمانند؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی ۵۰۵ گیمز، در مقام ناشر بازی، با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که زمان عرضه این نسخه از بازی به تاریخ نامعلومی از ماه نوامبر (آبان-آذر) تغییر پیدا کرده است. براساس اطلاعات موجود و به‌گفته عوامل تولید، پورت نسخه سوییچ بازی و ارایه یک تجربه در بهترین حالت ممکن به زمان بیشتری نیاز دارد.

بازی Ghostrunner از یک گیم‌پلی بسیار سریعی بهره می‌برد که داستان آن در محیط سایبرپانک و پساآخرالزمانی جریان دارد. در این بازی دنیای انسان‌ها به‌واسطه‌ی طوفان‌های بسیار بزرگ به‌کلی از بین رفته است. شما هم در نقش یک جنگجوی قدرتمند باید شهر را از چنگ گروه خلافکاران و دشمنان موجود در بازی آزاد کنید.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های اکشن و سریع هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Ghostrunner را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده