// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

رنکینگ تیم‌ های CS:GO؛ آبان ۹۹

نمایندگان فرانسه و دانمارک صدرنشینان جدید بازی Counter Strike: Global Offensive در ماه آبان هستند که نمایش خوبی را در اختیار طرفداران قرار دادند.

ماه میلادی گذشته، یکی از پرهیجان‌ترین ماه‌های بخش حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive بود. رویداد‌های بین‌المللی مختلفی میزبان نمایندگان اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و CIS بودند که طرفداران بازی را به خوبی سرگرم کرد. تیم‌های ViCi، Virtus Pro و Heroic توانستند نمایش خوبی را ارائه دهند و رضایت طرفداران مناطق خود را کسب کنند. این در حالی است که هنوز هم خبری از مسابقات حضوری بزرگ نیست و تیم‌های حرفه‌ای در حال حاضر بر روی پیروزی در مسابقات آنلاین تمرکز کرده‌اند.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه اکتبر ۲۰۲۰ داشته‌اند، رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود. البته در ماه‌های گذشته باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری کاهش چشم‌گیری داشته است و تیم‌ها و برگزارکنندگان به مسابقات آنلاین روی آورده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ آبان ۹۹

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Heroic۹۷۶-
۲Vitality۸۱۰۳+
۳Astralis۷۹۳۱-
۴FURIA۶۴۰۳+
۵Natus Vincere۶۱۰۲-
۶BIG۵۸۴-
۷OG۵۱۴۶+
۸Evil Geniuses۴۸۶۴-
۹NiP۴۲۰۵+
۱۰FaZe۴۱۱۷+
۱۱fnatic۳۸۱۴+
۱۲Liquid۳۷۳۴-
۱۳G2۳۰۸۴-
۱۴Complexity۳۰۶۴-
۱۵Virtus Pro۲۷۹۱۳+
۱۶mousesports۲۷۶۴-
۱۷Spirit۲۴۹۱-
۱۸Sprout۲۴۵۱+
۱۹GODSENT۲۱۰۲+
۲۰Chaos۱۹۶-

اینطور که پیداست تیم Astralis توانسته است بعد از چندین هفته مشکلات مختلفی که داشت، بالاخره به یک ثبات قابل قبول دست یابد و با یک پله سقوط در بین پنج تیم برتر جهان باقی بماند. از طرفی نماینده فرانسوی‌ها توانست با سه پله صعود به جمع صدرنشینان جهان بپیوندد و به عنوان نماینده اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد. در نهایت تیم Heroic بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات DreamHack Open Fall که با شکست تیم Vitality در فینال مسابقات رخ داد، توانست جایگاه نخست رنکینگ را حفظ کند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده