نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

Among Us یک نقشه‌ جدید، سیستم اکانت‌ها و چند ویژگی‌های جدید دیگر را دریافت می‌کند

استودیوی اینراسلاث، آپدیت جدیدی را برای بازی پرطرفدار Among Us منتشر کرده که در آن جزئیات مربوط‌به محتوای آینده بازی از جمله نقشه‌های جدید، سیستم اکانت‌ها و پشتیبانی از حالت مخصوص کوررنگی تشریح شده است.

توسعه‌دهندگان بازی Among Us در استودیوی Innersloth با انتشار یک پست جدید در صفحه اخبار مرتبط با این بازی در پلتفرم استیم، جزئیات سیستم اکانت‌های این بازی که برای عرضه در ماه دسامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده را تشریح می‌کنند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این قابلیت، اکانت‌های مزاحم و هکر را گزارش کرده و فهرست دوستان خود را در بازی دنبال کنند. از طرفی تیم سازندگان این بازی مشغول آماده‌سازی یک نقشه جدید و رایگان هستند که ظاهراً بزرگتر از Polus بوده و فعالیت‌ها و تسک‌های جدیدی را به بازیکنان ارائه خواهد کرد. دریافت این نقشه که با الهام از بازی‌های Henry Stickmin طراحی شده، برای تمامی بازیکنان رایگان خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جذاب این بازی، قابلیت ترجمه حرفه‌ای به چندین زبان مورد پشتیبانی بازی است که درکنار حالت مخصوص کوررنگی می‌تواند کمک زیادی به جامعه کاربران Among Us کند.

آخرین آپدیت بازی، به اصلاح باگ‌ها و ایرادات بازی پرداخته و قابلیت رأی گیری ناشناس را به بازی اضافه کرد. براین اساس، همه بازیکنان به‌عنوان یک کاراکتر خاکستری رأی خود را اعلام می‌کنند تا فرایند بیرون انداختن بازیکنان از بازی مرموزتر و هیجان انگیزتر شود. ضمن اینکه حالا می‌توان از تنظیمات بازی نوار تسک بار را اصلاح کرد. مثلاً حالت Meeting که تنها در شرایطی که جلسه برقرار است آپدیت شده و حالت Invisible که به‌طور کلی نوار وظیفه را ناپدید می‌کند.

بازی Among Us برای موبایل

استودیوی اینراسلاث در ادامه وعده حل مشکلات مربوط‌به تقلب و هک بازی را به طرفداران داده است. در این پست نوشته شده:

«برخی از روش‌های تقلب در بازی همچنان قابل استفاده بوده و حالا مشکلات باگ‌ها نیز به آن اضافه شده است. آپدیت بعدی سرورهای بازی، همه این مشکلات را برطرف خواهد کرد. اما عجله توسعه‌دهندگان در انتشار آپدیت‌های ضد هک موجب ایجاد باگ شده است. بنابراین فرایند اصلاح این مشکلات کمی بیشتر طول خواهد کشید. ضمن اینکه باید اطمینان دهیم تمامی تهدیدات منتشر شده ازطریق این بازی کاملاً ساختگی بوده و هیچ خطری دستگاه یا اطلاعات شما را تهدید نمی‌کند. اگر احیاناً یک هکر را در جریان بازی مشاهده کردید، اکانت او را بن کرده یا گروه دیگری را پیدا کنید.»

توسعه‌دهندگان بازی امانگ آس قبلاً هم اعلام کرده بودند که به خوبی از مسائل مربوط‌به هک این بازی co-op و کارآگاهی مطلع بوده و با انتشار یک آپدیت ضروری برای سرورهای بازی به مقابله با هکرها خواهند پرداخت. بازی محبوب این روزهای مخاطبان پی سی و موبایل گیمینگ با یک سری مشکلات و نقاط آسیب پذیر در سرورهای بازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این مشکلات موجب شده تا با قطع اتصال بازیکنان از سرور و انتشار پیام‌های اسپم درباره ترامپ و یک سری جملات تهدید آمیز، تجربه بازی برای طرفداران تلخ و دشوار شود. توسعه‌دهندگان این بازی به طرفداران توصیه کرده بودند که فعلاً به گروه‌های خصوصی بسنده کرده و با افرادی که با آن‌ها آشنایی دارند به تجربه بازی بپردازند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده