نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

سازندگان بازی Among Us از مشکلات هک این بازی کاملاً مطلع هستند

استودیوی اینراسلوث در بیانیه جدید خود به کاربران توصیه کرده که تا رفع مشکلات هک سرورهای این بازی ترجیحاً در گروه‌های خصوصی و با دوستان خود به تجربه بازی بپردازند.

توسعه‌دهندگان بازی Among Us در استودیوی InnerSloth در توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی این شرکت منتشر کردند، به بازیکنان وعده می‌دهند که به خوبی از مسائل مربوط‌به هک این بازی co-op و کارآگاهی مطلع بوده و با انتشار یک آپدیت ضروری برای سرورهای بازی به مقابله با هکرها خواهند پرداخت.

بازی محبوب این روزهای مخاطبان پی سی و موبایل گیمینگ با یک سری مشکلات و نقاط آسیب پذیر در سرورهای بازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این مشکلات موجب شده تا با قطع اتصال بازیکنان از سرور و انتشار پیام‌های اسپم درباره ترامپ و یک سری جملات تهدید آمیز، تجربه بازی برای طرفداران تلخ و دشوار شود. توسعه‌دهندگان این بازی به طرفداران توصیه کردند که فعلاً به گروه‌های خصوصی بسنده کرده و با افرادی که با آن‌ها آشنایی دارند به تجربه بازی بپردازند.

در متن این توییت نوشته شده: «یادآوری مهم!! لطفاً تا اطلاع ثانوی به‌صورت خصوصی و با افرادی که آشنایی دارید به تجربه بازی بپردازید. ما مشغول انجام تمام کارهایی هستیم که از دستمان ساخته است.»

در ادامه توضیحات این توییت نوشته شده:

«سلام به همگی؛ ما از مشکلات فعلی هک سرورهای بازی کاملاً مطلع هستیم و هم‌اکنون درحال بررسی و رفع این مسائل هستیم. با انتشار یک آپدیت ضروری و فوری برای سرورهای بازی، هرچه سریع‌تر به حل این مشکلات خواهیم پرداخت. لطفاً فعلاً با افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید بازی را تجربه کنید!»

تصویری از بازی کارآگاهی و چندنفره Among Us

هکر این بازی که ادعا کرده تاکنون ۱.۵ میلیون بازی را تحت تأثیر قرار داده است، در ارتباط با سایت‌های یوروگیمر و کوتاکو اعلام کرده که هدف او از این کار یک «شیرین کاری تبلیغاتی» است.

همان‌طور که قبلاً هم گزارش شده، بازی Among Us از سال ۲۰۱۸ منتشر شده و اخیراً شدیداً مورد توجه کاربران قرار گرفته است. تعداد بینندگان استریم‌های بازی در توییچ، به نوبه خود رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و حالا به نظر می‌رسد که بازی با چالش جدیدی مواجه شده است. اینراسلاث بعد از موفقیت قابل‌توجه این بازی اعلام کرد که به‌منظور تمرکز روی بهبود نسخه‌ی اول، توسعه‌ی دنباله‌ی آن را لغو کرده است.

در پایان برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Among Us اثری آنلاین و مبتنی‌بر تیم است که بازیکنان در آن باید برای یافتن فرد خرابکاری تلاش کنند که باعث اخلال در سفینه‌ی فضایی شده است. این بازی در سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار گرفت، اما پس از کنار زدن بازی Fall Guys در زمینه‌ی فروش در استیم به محبوبیت بالایی دست یافت. 

یکی از اخبار جالبی که اخیراً در ارتباط با این بازی منتشر شد، آماده‌سازی نسخه طرفداری و مبتنی بر واقعیت مجازی این بازی به نام Among Us VR است که با دانلود VRChat از استیم برای عموم کاربران قابل دسترسی است. جالب اینجا است که برای استفاده از این نسخه، نیازی به هدست واقعیت مجازی نخواهید داشت.

بازی Among Us درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس است و شما می‌توانید به محض انتشار اخبار بیشتر درباره‌ی این بازی آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده