// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۹

بررسی بازی Pikmin 3 Deluxe از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Pikmin 3 Deluxe مدتی است که در دسترس قرار گرفته و نمرات آن، خبر از یک ریمستر خوب و سرگرم کننده می‌دهد. 

در سال ۲۰۱۳ بازی Pikmin 3 به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران نینتندو Wii U قرار گرفت. وجود المان‌های مترویدوینیا درکنار المان‌های استراتژی همزمانی، موردی بود که Pikmin 3 را به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کرد. متاسفانه به‌دلیل عملکرد ضعیف Wii U، بازی Pikmin 3 نتوانست آنطور که باید و شاید، خودنمایی کند. این در حالی است که پس از معرفی Pikmin 3 Deluxe، انتظار می‌رفت تا این بار کاربران بیشتری به‌سراغ تجربه‌ی بازی بروند.

نسخه دیلاکس Pikmin 3 شامل تعدادی مرحله فرعی داستانی بیشتر درکنار درجه سختی‌های تازه‌ای می‌شود. همچنین از نظر بصری و مواردی مثل دوربین و سیستم هدایت کاراکترها هم بهبودهایی روی Pikmin 3 انجام شده است تا کاربران جدید هم بتوانند با ساختار Pikmin 3 Deluxe ارتباط برقرار کنند. مدتی پیش میانگین نمرات بازی Pikmin 3 Deluxe منتشر شد و خبر از یک ریمستر خوب و سرگرم کننده، همانند نسخه اصلی، می‌دهد.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Pikmin 3 Deluxe را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Pikmin 3 Deluxe

  • سازنده: مونولیث سافت
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: استراتژی همزمانی
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

کاراکترهای Pikmin 3 deluxe در حال برداشتن میوه‌های باغچه

فوربس: ۹۰ از ۱۰۰

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به سبک استراتژی همزمانی و مترویدوینیا شناخت کامل دارید، Pikmin 3 Deluxe گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما است. بازی دقیقا همان چیزی است که باید باشد و در ارائه هدف خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده است. همچنین Pikmin 3 Deluxe را می‌توان یک محصول غافل‌گیر کننده برای آن دسته از کاربرانی دانست که آن را برای اولین‌بار روی نینتندو سوییچ تجربه خواهند کرد.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Pikmin 3 یکی از بازی‌های مورد علاقه من روی نینتندو Wii U بود، اما متاسفانه آنطور که لیاقت داشت، درخشیده نشد. به‌لطف Pikmin 3 Deluxe کاربرانی که قادر به تجربه‌ی بازی اصلی نبوده‌اند، حال می‌توانند این بازی سرگرم کننده را روی نینتندو سوییچ خود تجربه کنند. همچنین وجود بخش کوآپ سبب شده تا بازیکنان بتوانند بازی را درکنار دوستان خود هم تجربه کنند؛ حتی اگر تنها به جمع‌آوری نارنگی و انگور ختم شود.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Pikmin 3 Deluxe یک بازی شفاف‌تر و بهتر از بازی اصلی است. بازی‌ای که به‌خاطر عرضه آن روی نینتندو Wii U، باعث شد کاربران متعددی به کیفیت بالای آن پی ببرند. مراحل فرعی داستانی و درجه سختی جدید، محتویات بزرگی به‌حساب نمی‌آیند، اما سبب شد تا بیش‌ازپیش تجربه‌ای را دراختیار من قرار دهد که هفت سال پیش به‌واسطه‌ی آن به بازی علاقه‌مند شدم. اشاره کنم که دراین‌میان بهبودهای دیگری هم روی بازی اعمال شده تا تجربه‌ی روان‌تری را کسب کنید، مثل جایگزین کارایی صفحه‌نمایش کنترلر Wii U با جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ. این مورد سبب شده تا Pikmin 3 Deluxe بهترین نسخه از این مجموعه باشد. درکل موارد مختلفی وجود دارند تا کاربران قدیمی بازی، یک بار دیگر Pikmin 3 Deluxe را تجربه کنند و اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که نسخه اصلی را از دست داده‌اید، اشتباه خود را مجددا تکرار نکنید.

گیمزبیت: ۸۰ از ۱۰۰

من بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که یک بهانه دیگر برای تجربه این بازی پیدا کردم. امیدوارم این اتفاق به ساخت و عرضه Pikmin 4 ختم شود. شاید از مجموعه Pikmin جدا شده باشید، اما نینتندو به‌خوبی توانسته است مشکلات و ضعف‌های آن را رفع کند؛ مواردی که در نقش یک مانع برای مجموعه Pikmin ظاهر شده بودند. سیستم‌های هدایتی بازی بسیار روان و کاربرپسند طراحی شده‌اند. حتی دوربین بازی هم خسته کننده نخواهد بود. به Pikmin 3 Deluxe یک فرصت بدهید، ارزشش را دارد.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

بازی Pikmin 3 Deluxe شاید محتویات جدیدی را نسبت به نسخه اصلی خود ارائه ندهد، اما به‌لطف گیم‌پلی خاص و متفاوت خود درکنار نوع طراحی مراحل، همچنان سرگرم کننده خواهد بود. همچنین وجود یک سری بهبودهای مختلف روی بازی سبب شده تا کاربران جدید هم بتوانند از Pikmin 3 Deluxe لذت ببرند. با اینکه تنها سه نسخه از این بازی عرضه شده، اما می‌توان آن را بسیار متفاوت دانست و به همین دلیل، Pikmin 3 همچنان پس از گذشت هفت سال تازه و سرگرم کننده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده