نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸

استودیوی Sharkmob بازی بتل رویال جدیدی را برای انتشار در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی کرد

استودیوی Sharkmob نخستین بازی خود را معرفی کرد که اثری بتل رویال است و در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی سوئدی شارک‌ماب که در سال ۲۰۱۷ توسط توسعه‌دهندگان سابق استودیو مسیو اینترتینمنت و استودیوی آی‌او اینتراکتیو تأسیس شد، نخستین پروژه‌ی خود را معرفی کرده است. این بازی اثری چندنفره در سبک بتل رویال است که در جهان بازی Vampire: The Masquerade جریان دارد و شما می‌توانید تریلر معرفی آن را از «اینجا» مشاهده کنید. عنوان و پلتفرم‌های مقصد این بازی تابه‌حال اعلام نشده است، اما براساس اعلام توسعه‌دهندگان در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در بخش توضیحات این بازی آمده است: «این بازی به‌شکل هیجان‌انگیزی به اثری کالت کلاسیک می‌پردازد. به تجربه‌ی بازی اکشن چندنفره و بتل رویال تکامل‌یافته‌ای بپردازید که در دنیای بازی کالت کلاسیک Vampire: The Masquerade جریان دارد و دسته‌ی خون‌آشام‌ها در خیابان‌ها و پشت‌بام‌های آن درگیر نبرد هستند. سبک بازی خود را انتخاب کنید و به‌شکل انفرادی یا به‌همراه دیگران به نبرد با رقبا و موجودی متخاصم بروید که کمر به نابودی تمام خون‌آشام‌ها بسته است. برای بقا در شب، مبارزه و شکار از خون، اسلحه و قدرت‌های خارق‌العاده‌ی خود استفاده کنید.»

استودیوی Sharkmob روی دو پروژه‌ی دیگر نیز کار می‌کند که آن‌ها را «پروژه‌های بسیار جاه‌طلبانه‌ی تریپل-ای و طراحی شده با موتور آنریل» توصیف می‌کند. یکی از این پروژه‌ها توسط استودیوی مالمو واقع در سوئد و دیگری توسط استودیوی تازه تأسیس آن‌ها در لندن توسعه می‌یابد. وب‌سایت استودیو در این‌باره می‌گوید: «بر کسی پوشیده نیست که ما عاشق تجربه‌های دست جمعی آنلاین پُرجنب‌وجوش هستیم، بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که پروژه‌های بعدی دارای چنین المان‌هایی خواهند بود.» فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده