نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

شایعاتی در مورد بازی بتل رویال کمپانی کرایتک با نام Crysis Next منتشر شد

به نظر می‌رسد که بازی بعدی شرکت کرایتک در سبک بتل رویال و از مجموعه کرایسیس باشد. این بازی Crysis Next نام دارد و فعلا در حد شایعه مطرح شده است.

به فاصله کوتاهی بعد از معرفی بازی Crysis Remastered، شرکت کرایتک یک آگهی شغلی در وبسایت خود منتشر کرد و از افراد علاقه‌مند خواست که برای کار روی یک بازی AAA جدید به این شرکت بپیوندند. در آن زمان اطلاعات زیادی درباره این بازی ارائه نشد و حتی حالا هم چیزی درباره آن نمی‌دانیم، اما براساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، احتمال دارد که این بازی از مجموعه پرطرفدار Crysis باشد.

براساس اطلاعاتی که فاش شده‌اند و در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، کرایتک مشغول کار روی یک بازی جدید به نام Crysis Next در سبک بتل رویال است که به‌صورت رایگان یا Free-to-Play عرضه می‌شود و بیش از ۱۰۰ بازیکن می‌توانند به‌‌طور همزمان در آن به رقابت بپردازند. این اطلاعات از یک سند فاش شده‌اند که هنوز اعتبار آن به تایید نرسیده است. اطلاعات موجود در این سند به قرار زیر است:

«Crysis Next یک بازی بتل رویال رایگان است که مبارزات سریع و هیجان‌انگیزی دارد و در آن، ۱۰۰ بازیکن می‌توانند در یک نقشه به رقابت بپردازند. وجود ویژگی‌هایی مثل شخصی‌سازی‌های بصری، قدرت‌های نانوسوئیت و مبارزات تماشایی در یک دنیای جذاب و درگیرکننده، باعث خلق یک تجربه استریم زنده و عالی می‌شود. مجموعه Crysis همه ویژگی‌های لازم برای ساخت یک بازی بتل رویال خوب را دارد؛ گیم‌پلی، استایل و کیفیت ساخت بالا.»

حساب توییتری Gaming Leaks & Rumors با انتشار این سند و یک تصویر از بازی (عکس بالا) نوشت: «اطلاعات درز کرده از شرکت کرایتک به یک بازی بتل رویال جدید به نام Crysis Next اشاره می‌کنند. در این سند از پروژه‌های دیگری نیز مانند Crysis VR و Hunt Mobile به همراه Ryse Next و Robinson 2 نام برده شده است. البته این پروژه‌ها می‌توانند در مرحله طرح، در حال تولید یا لغو شده باشند.»

همان‌طور که در عکس اصلی بالای این خبر هم مشاهده می‌کنید، تصویر منتسب به بازی Crysis Next شخصیتی را نشان می‌دهد که یک لباس نانوسوئیت متفاوت به تن دارد. این لباس از نظر ظاهری ویژگی‌هایی دارد که در بازی‌های قبلی مجموعه Crysis شاهد آن‌ها نبودیم. به‌نظر می‌رسد که در پشت این لباس هم یک جت‌پک تعبیه شده باشد. وسیله‌ای که در سایر بازی‌های بتل رویال مانند Apex Legends و Fortnite هم دیده‌ایم.

باز هم باید تاکید کنیم که این خبر فعلا در حد شایعه است و باید منتظر تایید یا تکذیب آن از سوی کرایتک بمانیم. البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که این شرکت در ساخت شوترهای رایگانی مثل Warface و Hunt: Showdown که المان‌های بتل رویال هم دارند، سابقه دارد. پس دور از ذهن نیست که بخواهد یک بازی بزرگتر در این سبک، آن هم براساس مجموعه محبوبی چون کرایسیس بسازد.

بازی Crysis Remastered جدیدترین نسخه از مجموعه کرایسیس است که در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی درواقع نسخه‌ای به‌روز شده از اولین شماره مجموعه است که از ویژگی‌های گرافیکی ارتقایافته‌ای مثل رزولوشن 8K و ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند.


منبع Altchar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده