نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

تریلر حین انتشار ریمستر Crysis ارتقاء جلوه‌های گرافیکی بازی را نمایش می‌دهد

تریلر زمان انتشار Crysis Remastered درست مثل نسخه اورجینال این بازی در دوران خود، جلوه‌های گرافیکی چشم نواز بازی را به تصویر می‌کشد.

مجموعه بازی‌های محبوب کرایسیس با Crysis Remastered به پلتفرم‌های مدرن بر می‌گردد تا بار دیگر این سؤال همیشگی را در ذهن پی سی گیمرها ایجاد کند که «بله؛ ولی می‌تواند کرایسیس را اجرا کند!؟» آنچه که در تریلر زمان انتشار بازی مشاهده می‌شود، نشان می‌دهد که بازهم فقط می‌توان در اینباره امیدوار بود. تریلر حین عرضه بازی Crysis Remastered درست مثل نسخه اورجینال خود در حدود ۱۳ سال پیش، بیشتر به یک تریلر فیلم اکشن شباهت دارد.

شما می‌توانید در این ویدیو کاراکتر Nomad را درحالی‌که به پاکسازی نیروهای دشمن از مراکز نظامی و شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک می‌پردازد، تماشا کنید. البته که او در حین انجام این کار، لباس ویژه و اسطوره‌ای نانو-سوت را به تن داشته و از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و زره‌های محافظ برای نابودی انبوهی از سربازان کره شمالی استفاده می‌کنید.

در ادامه تریلر مذکور را باهم تماشا می‌کنیم:

دانلود از آپارات

مثل همیشه انتظار می‌رود Crysis Remastered از نظر گرافیکی جذاب و خیره کننده به نظر برسد. درحالی که حتی جلوه‌های گرافیکی نسخه اورجینال Crysis در سال ۲۰۰۷ نیز هنوز خوب به نظر می‌رسد، نسخه بازسازی شده این بازی وارد سطح جدیدی شده است. تمامی قسمت‌های ریمستر بازی کرایسیس نسبت به نسخه اصلی بازی ارتقاء بافته و این امر از تکسچرها تا جلوه‌های نورپردازی و سایر مشخصه‌های بصری بازی را شامل می‌شود.

البته جا دارد به این نکته اشاره کنیم که تصاویر نمایش داده شده در این تریلر به احتمال زیاد روی پی سی ثبت شده و بهترین بازده دریافتی از آن را نشان می‌دهد. باید دید که پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به چه نحوی به اجرای این بازی خواهند پرداخت اما آنچه که در پلتفرم نینتندو سوییچ دیده شد، با تریلر بالا تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد. ریمستر کرایسیس در کنسول سوییچ بیشتر به بازی‌های نسل گذشته شباهت دارد اما با درنظرگرفتن توانایی سخت‌افزاری کنسول قابل حمل نینتندو، این امر قابل درک است.

نمایی از نسخه بازسازی شده بازی Crysis Remastered

فروشگاه اپیک گیمز مشخصات سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Crysis Remastered را اعلام کرده که بر این اساس، برای اجرای بازی در حداقل مشخصات گرافیکی به یک کارت گرافیک انویدیا GTX 1050Ti یا AMD Radeon 470 نیاز خواهید داشت. از طرفی برای دریافت کیفیت پیشنهادی این بازی نیز یک کارت گرافیک انویدیا GTX 1660Ti یا AMD Radeon Vega 56 کفایت می‌کند. برای مشاهده مشخصات کامل، به مطلب پیش رو مراجعه کنید. 

بازی Crysis Remastered هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده