// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

Demon's Souls روی پلی استیشن 5 از ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند

دیوید گیوین، کارگردان خلاق Demon's Souls، اعلام کرده که این بازسازی فاقد ری تریسینگ است و عدم استفاده از آن باعث شده به دستاوردهای گرافیکی دیگری برسند.

چندی پیش بود که اطلاعات جدیدی از بازی Demon's Souls منتشر شد و همچنین دومین ویدیو گیم‌پلی این نسخه بازسازی شده هم به‌نمایش درآمد. تابه‌اینجای کار، نمایش بازی Demon's Souls و جزئیات گرافیکی آن بسیار چشم‌نواز است، اما استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games)، سازنده نسخه ریمیک دیمنز سولز، در گفت‌وگوی خود با لول آپ اعلام کرده که دیمنز سولز فاقد ری تریسینگ است.

دیوید گیوین، کارگردان خلاق بازسازی Demon's Souls، تایید کرده که این بازی فاقد ری تریسینگ است. این گفته بدین معنی نیست که پلی استیشن 5 قادر به ارائه ری تریسینگ نیست. وی اعلام کرده «این صحبت من بدین معنی نیست که نمی‌توانستیم از ری تریسینگ استفاده کنیم یا پلی استیشن 5 قدرت ارائه آن را ندارد، بلکه اعمال ری تریسینگ پیامدهای خود را خواهد داشت. این موضوع مثل سایر بهبودهای گرافیکی است. اگر ری تریسینگ را اعمال می‌کردیم، باید از یک سری ویژگی‌های دیگر گرافیکی صرف نظر می‌کردیم. در توسعه یک بازی ویدیویی، همیشه محدودیت زمانی وجود دارد.»

بااین‌تفاسیر و اینکه می‌دانیم بازی فاقد ری تریسینگ است، Demon's Souls همچنان چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد و رسیدن به این سطح از گرافیک بدون ری تریسینگ، واقعا عالی است. همان‌طور که در گذشته مشخص شد، کاربران می‌توانند نسخه بازسازی شده Demon's Souls را با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه یا رزولوشن 4K پویا و نرخ فریم ۶۰ برثانیه تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده