// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸

دومین تریلر گیم پلی Demon's Souls باس های بیشتری را به نمایش می‌گذارد

در جریان دومین تریلر از گیم‌پلی نسخه ریمیک Demon's Souls، شاهد نمایش محیط‌های بیشتری از سرزمین Boletaria هستیم.

ساعاتی پیش بود که شایعاتی منتشر شد حول اینکه به‌زودی سونی تریلر گیم‌پلی یک بازی نسل نهمی خود را به‌نمایش می‌گذارد و آن بازی چیزی جز Demon's Souls نیست. در جریان تریلر گیم‌پلی این بازی شاهد ویژگی‌های مختلفی بودیم و کاربران از بعضی از آن‌ها نظیر دوربین و زاویه آن، نارضایتی‌های خود را اعلام کرده بودند.

این در حالی است که سونی دقایقی پیش تریلر پنج دقیقه‌ای جدیدی را از گیم‌پلی نسخه ریمیک Demon's Souls منتشر کرد. اولین موردی که در جریان تریلر منتشر شده نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد، تغییر دوربین بازی است. حال دیمنز سولز هم از زاویه دوربینی مشابه به سایر بازی‌های مجموعه سولز و همچنین نسخه اورجینال استفاده خواهد کرد؛ دوربینی که بازیکن را در وسط صفحه‌نمایش قرار می‌دهد. همچنین جدا از به‌نمایش درآمدن محیط‌های مختلف، شاهد نبرد قهرمان داستان با Armored Spider هستیم.

همچنین پس از آن هم نبرد هیجان‌انگیز شخصیت اصلی با Flamelurker به‌نمایش گذاشته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نسخه ریمیک Demon's Souls هم می‌توان‌به حالت سینمایی و پرفورمنس اشاره کرد. در حالت سینمایی، بازی با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. این در حالی است که کاربران با حالت پرفورمنس می‌توانند رزولوشن 4K متغییر و نرخ ۶۰ فریم برثانیه را دریافت کنند. استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) یک حالت عکاسی با فیلترهای متنوع نظیر فیلتر تبدیل عکس به ظاهر فیلم‌های کوراساوا و فیلتر کلاسیک اشاره کرد. 

از دیگر ویژگی‌های بازی هم بد نیست به عدم استفاده از درجه سختی و محدودیت بیشتر در سقف آیتم‌های قابل حمل اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده