نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲

پلی استیشن VR قادر به اجرای نسخه پلی استیشن 5 بازی ها نخواهد بود

به‌تازگی به‌صورت رسمی تایید شد که هدست پلی استیشن VR از نسخه‌های پلی استیشن 5 بازی‌هایی چون Hitmen 3 و No Man's Sky پشتیبانی نخواهد کرد.

کمتر از دو هفته به زمان عرضه کنسول نسل نهم پلی استیشن 5 باقی مانده است؛ دستگاهی که آماده تا در کنار مایکروسافت و ایکس باکس سری ایکس رقابت جذابی را در نسل نهم کنسول‌های خانگی رقم بزنند. 

باتوجه به اینکه باوجود شایعات فراوان اما هنوز سونی به‌صورت رسمی از نسخه دوم و بهبودیافته هدست واقعیت مجازی خود رونمایی نکرده، بسیاری درخصوص عملکرد هدست پلی استیشن VR روی PS5 و میزان پشتیبانی آن از بازی‌های نسل بعد ابهامات زیادی دارند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سونی رسما تایید کرد که این هدست واقعیت مجازی از نسخه‌‌های پلی اسیتشن 5 بازی‌‌ها پشتیبانی نخواهد کرد؛ این موضوع باعث می‌شود به‌عنوان مثال برای تجربه دو بازی Hitmen 3 و No Man's Sky ازطریق هدست PSVR روی کنسول پلی استیشن 5، ملزم به خرید نسخه پلی استیشن 4 آن‌ها باشید.

البته باید توجه داشته باشید این خبر درکنار مزیت‌های خود، سوالات زیادی را در رابطه با نسخه جدید هدست محبوب پلی استیشن VR در ذهن علاقه‌مندان ایجاد خواهد کرد. به‌نظر شما سونی بالاخره چه زمانی از هدست جدید خود رونمایی می‌کند و آیا از نظر شما اکنون زمان مناسبی برای سونی و ریسک معرفی یک هدست واقعیت مجازی جدی است یا خیز؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذراید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده