// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Call of Duty: Warzone از زمان عرضه تاکنون بیش از ۸۰ میلیون بار دانلود شده است

بابی کوتیک، مدیر ارشد اجرایی اکتیویژن می‌گوید که بازی Call of Duty: Warzone از زمان انتشارش تا امروز بیش از ۸۰ میلیون بار دانلود شده و زمان کلی صرف‌شده‌ی بازیکنان در این بازی هفت برابر بیشتر شده است.

مجموعه Call of Duty درطول سال‌ها بازی‌های خوب و بد زیادی داشته است ولی این موضوع را که بازی‌هایش همیشه از محبوبیت بالایی بین گیمرها برخوردار بوده، نمی‌توان انکار کرد. یکی از بازی‌های به‌شدت محبوب این مجموعه، حالت بتل رویال آخرین قسمت آن، یعنی Call of Duty: Warzone است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بابی کوتیک، مدیر ارشد اجرایی شرکت اکتیویژن طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Venture Beat تایید کرده که این بازی شوتر بتل رویال Free to Play از زمان عرضه تاکنون ۸۰ میلیون بار دانلود شده است.

می‌توان گفت که وارزون برای بالابردن آمار بازیکنان فعال اکتیویژن که به‌صورت ماهیانه بازی‌های Free to Play این شرکت را تجربه می‌کنند، بسیار حیاتی به‌نظر می‌رسد، چراکه این آمار به‌لطف وارزون نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. کوتیک همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی آن‌ها قید شده که زمان کلی صرف‌شده‌ی بازیکنان در وارزون هفت برابر بیشتر شده است. ناگفته نماند که به‌خاطر محبوبیت بالای Warzone، شیوه‌ی بازاریابی اکتیویژن برای بازی‌های آینده‌ی خود مانند Call of Duty: Black Ops Cold War نیز تغییر کرده است.

کوتیک دراین‌باره توضیح می‌دهد: «بازیکنان وارزون در ماه اوت (مرداد-شهریور) توانستند با بازی کردن محتوای تعاملی درون بازی به تریلر معرفی بازی بلک آپس کولد وار دست پیدا کنند و با این کار یک لحظه‌ی مجازی بسیار جالب و هیجان‌انگیز خلق کنند. این موضوع باعث شد که علاقه و توجه مردم به نسخه‌ی بعدی کالاف دیوتی به‌طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. [همین موضوع ثابت می‌کند که] استفاده از شبکه بازیکنان‌مان برای تبلیغ بازی‌های آینده می‌تواند بسیار موثرتر از بازاریابی ازطریق پرداخت پول برای نمایش در رسانه‌های معروف باشد.»

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد. در تریلر پی سی این بازی که حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی بازی اعلام می‌شود، مشخص شده که حجم فایل نصب بازی قرار است با درنظرگرفتن نصب همه‌ی حالت‌های بازی حدود ۱۷۵ گیگابایت باشد. درنهایت، برای کسانی که می‌خواهند بازی را روی پی سی روی تنظیمات گرافیکی اولترا و وضوح تصویر 4K با روشن بودن گزینه‌ی ری تریسینگ بازی کنند، باید ۲۵۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی درنظر بگیرند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.     


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده