نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

تریلر زمان عرضه Call of Duty: Black Ops Cold War داستان بازی را شرح می‌دهد

تریلر زمان عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War گروه عملیات ویژه را در حال مبارزه با نیروهای کمونیست سراسر دنیا نشان می‌دهد.

رونالد ریگان مجازی به شما نیاز دارد! در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده است که فرانک وود و سایر اعضای گروه عملیات ویژه را در حال سفر به سراسر دنیا و منفجر کردن چیزهای مختلف نشان می‌دهد. همان‌طور که از نام بازی پیدا است، حوادث این نسخه از مجموعه‌ی Call of Duty در دوره‌ی ریگان از جنگ سرد اتفاق می‌افتد که ایالات متحده‌ی آمریکا نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش می‌دهد تا ابرقدرت‌های کمونیست را دور نگه دارد و دیگر دولت‌های چپ‌گرا مانند افغانستان را سرکوب کند. در این نسخه‌ی خیالی از آن دوران، یک نیروی سری تازه تهدید به برهم زدن سرنوشت جهان و تعادل جنگ سرد می‌کند و یافتن و خنثی کردن این تهدید به فرانک وودز و سایر اعضای تیمش محول می‌شود.

دانلود از آپارات

جزئیات بسیاری از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده است. چه خوشمان بیاید یا نیاید، بخش چندنفره‌ی بازی نسبت به بازی Call of Duty: Modern Warfare تغییرات زیادی به خود دیده است. امکان تجربه‌ی بازی با دوستان در همه‌ی پلتفرم‌ها فراهم شده است، بنابراین اهمیتی ندارد که کدام یک از نسخه‌های بازی را انتخاب می‌کنید. حالت زامبی نیز باری دیگر به Call of Duty باز می‌گردد. این حالت با حال‌وهوای دهه‌ی ۸۰ دقیقاً همان حالت دوست‌داشتنی و آشنایی است که بازیکنان می‌خواهند، اما با تغییراتی نیز همراه بوده است. بازیکنان در حالت زامبی به میدان ارتقاء دسترسی خواهند داشت که در طول بازی آیتم‌های شفابخش و مواردی از این دست را در اختیار می‌گذارد. همچنین بازیکنان به‌لطف قابلیت‌های بین-نسلی و کراس-پلی با هر کسی در کنسول‌ها و کامپیوتر می‌توانند بازی کنند. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده