نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵

بازی PUBG روی کنسول‌های نسل بعد از نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند

براساس اطلاعات تازه منتشر شده بازی بتل رویال PUBG قرار است روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با نرخ ۶۰ فریم برثانیه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۷ یک بازی جدید روانه بازار شد که آن را می‌توان پدر سبک بازی های بتل رویال در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا به‌اختصار PUBG با انتشار خود علاوه‌بر تاثیر زیادی که در بازی‌های بعد خود گذاشته، محبوبیت زیادی نیز در سراسر دنیا کسب کرده است.

حال باتوجه به اینکه به‌زودی قرار است کنسول‌های نسل نهم روانه بازار شوند، به‌تازگی تیم سازنده به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی PUBG برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. 

همانند سایر بازی‌هایی که در نسل بعد نیز حضور خواهند داشت، بسیاری منتظر بهبودهای گرافیکی و فنی زیادی برای بازی PUBG روی نسل نهم هستند. در همین رابطه ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بیانیه‌ای منتشر کرد که خبر از رفع باگ‌ها، پایداری بازی و همچنین فریم ریت بهبود یافته برای کنسول‌های جدید می‌دهد.

بازی PUBG قرار است از همان روز عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید در دسترس قرار گیرد. این بازی روی نسل نهم از ویژگی کراس پلتفرم و بین نسلی پشتیبانی می‌کند؛ این موضوع باعث می‌شود گیمرها فارغ از نوع پلتفرمی که در اختیار دارند بتوانند به‌صورت آنلاین در سراسر دنیا با هم به رقابت بپردازند. 

علاوه‌بر این، یکی از ویژگی‌هایی که تیم سازنده برای بازی خود در نظر گرفته، ایجاد گزینه اولیویت نرخ فریم است. گزینه‌ای که با فعال شدن آن بازی با نرخ ۶۰ فریم برثانیه روی دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود. متاسفانه باوجود اینکه تا این لحظه قرار است PUBG روی ایکس باکس سری اس روی نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا شود، اما تیم تولید در تلاش برای افزایش نرخ فریم روی این کنسول و همچنین ایکس باکس وان اس است.

خوشبختانه این گزینه با به‌روزرسانی ۹.۱ ماه اکتبر قرار است به کنسول‌های نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز راه پیدا کند. حال اما به‌طور دقیق مشخص نشده این ویژگی روی نسل فعلی چه تغییرات و بهبودهایی را به بازی اضافه خواهد کرد.

اگر شما هم از طرفداران سبک بتل رویال و به‌خصوص بازی پابجی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه نسل بعدی بازی مورد علاقه خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده