// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی PUBG بیش از ۷۰ میلیون نسخه فروش داشته است

به‌تازگی مشخص شده که فروش بازی PUBG به بیش از ۷۰ میلیون رسیده و به پرفروش‌ترین بازی نسل هشتم تبدیل شده است.

در هر نسل شاهد ظهور بازی و سبکی هستیم که الهام بخش سایر سازنده‌ها می‌شود. در نسل هشتم و پس از عرضه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، شاهد معرفی بتل رویال به شکل امروزی بودیم. در ادامه سازنده‌های مختلف سعی کردند با الهام گرفتن از ایده‌های موجود در بازی پابجی، اثر بتل رویال خود را توسعه دهند. بااین‌حال سوال اصلی این است که پابجی در این راه چه‌قدر موفق بوده است؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اعلام شده که فروش بازی PUBG به بیش از ۷۰ میلیون نسخه رسیده است. همچنین در میان بازی‌های پرفروش نسل هشتم جالب است بدانید که پابجی با رسیدن به این میزان فروش، به پرفروش‌ترین بازی نسل هشتم تبدیل شده است (دراین‌میان بدون درنظر گرفتن فروش نسل هفتم بازی GTA V، فروش پابجی از فروش این بازی در نسل هشتم هم بیشتر بوده است). 

بازی PUBG هم‌اکنون به رایگان روی سرویس Xbox Game Pass قرار دارد و به‌عنوان هدیه دراختیار اشخاصی قرار گرفته است که برای گوگل استیدیا پرو ثبت نام کرده بودند. مشخص نشده که آیا این دسته از بازیکن‌ها هم در آمار فروش بازی لحاظ شده‌اند یا خیر. بااین‌حال اگر لحاظ هم شده باشند، شاهد آمار و ارقام بسیار خوبی از سوی پابجی هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی پابجی لذت می‌برید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده