// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۵

تاریخ انتشار بازی FIFA 21 برای کنسول‌های نسل بعد مشخص شد

الکترونیک آرتز به‌تازگی تاریخ انتشار بازی FIFA 21 را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس وان سری ایکس و سری اس اعلام کرده است.

فصل پاییز، همیشه زمان انتشار نسخه جدید بازی‌های فوتبال بوده است و همان‌طور که می‌دانید بازی FIFA 21 چندی پیش برای بازیکنان در دسترس قرار گرفت. استودیو الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازی FIFA 21 در تاریخ ۱۴ آذرماه (۴ دسامبر) روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس وان سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که نسخه‌ی نسل بعد بازی Madden NFL 21 نیز در همین تاریخ منتشر خواهد شد.

EA در این‌باره بیان کرده است که نسخه‌های نسل بعدی این بازی‌ها دارای زمان بارگذاری بسیار سریع، جزئیات جدید بازیکنان و نورپردازی بهبود یافته خواهد بود. نسخه پلی استیشن 5 این بازی‌ها نیز همچنین از فناوری‌ نوین حسگرهای لمسی کنترلر دوال سنس استفاده خواهد کرد اما الکترونیک آرتز چگونگی آن را نگفته است.

متأسفانه الکترونیک آرتز هنوز نسخه‌ی نسل بعدی بازی FIFA 21 را به نمایش نگذاشته و پس از اعلامیه امروز نیز اطلاعی در این‌باره نداده است.

همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود، دارندگان نسل فعلی بازی FIFA 21 ازطریق برنامه Dual Entlement به‌روزرسانی نسخه نسل بعد این بازی را به رایگان دریافت خواهند کرد. دارندگان نسخه‌های فیزیکی این بازی نیز برای به‌دست آوردن کد ارتقا این بازی برای کنسول‌های بدون دیسک باید با الکترونیک آرتز ازطریق آدرس help.ea.com تماس بگیرند.

بااین‌حال بهتر است بدانید که فقط میزان پیشرفت شما در دو حالت Ultimate Team و Volta progress به نسخه‌ی نسل آینده انتقال خواهد یافت و میزان پیشرفت در حالت کریر اینگونه نخواهد بود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده