// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۳

تعداد بازیکنان Battletoads در عرض دو ماه به یک میلیون نفر رسیده است

بازی ۲۶ ‌ساله‌ی Battletoads که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی آن دو ماه پیش منتشر شد، حالا موفق شده که بیش از یک میلیون بازیکن متفاوت را از زمان عرضه تاکنون به‌خود جذب کند.

کمی بیش از دو ماه است که سه وزغ دوست‌داشتنی بازی Battletoads به‌نام‌های Zitz ،Rash و Pimples دوباره به صفحه‌ی نمایشگر طرفداران این بازی قدیمی بازگشته‌اند. حالا بعد از ۲۶ سال وقفه، بالاخره بازیکنان جدید نیز می‌توانند از این بازی که در ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده است، لذت ببرند. Battletoads از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ برای NES منتشر شد. وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی نیز برعهده‌ی استودیوهای Dlala Studios و Rare بوده است و اینطور که از آمار بازیکنان پیدا است، این دو استودیو کار خود را در این بازسازی به‌خوبی انجام داده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، طی پستی که در سایت استودیوی Rare منتشر شد، سازندگان بازی Battletoads تایید کردند که بیش از یک میلیون بازیکن منحصر‌به‌فرد، این بازی را از زمان عرضه تاکنون تجربه کرده‌اند. به‌مناسبت رسیدن تیم سازنده‌ی بازی به این هدف، آن‌ها از طرفداران تشکر کرده‌اند:

«یک‌بار دیگر باید بگوییم هرچه‌قدر از تمام کسانی که جملات زیبایی درباره‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Battletoads گفته‌اند و آن را تجربه کرده‌اند، تشکر کنیم کم است. اینکه بازی را از سرویس گیم پس یا فروشگاه مایکروسافت یا حتی استیم تهیه کرده باشید فرقی نمی‌کند. ما همچنان مشتاق هستیم بازیکنان جدید و قدیمی بیشتری خود را غرق در دنیای سرکش Battletoads بیابند و ما بتوانیم واکنش‌های مثبت بیشتری از آن‌ها ببینیم!»

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی Rare درکنار تشکر از هواداران، آمار و ارقام جالبی از عملکرد دو ماه اول این بازی نیز ارائه داده است. از بین سه شخصیت وزغ بازی، Rash از همه بیشتر توسط بازیکنان انتخاب شده است. در مقام دوم Pimple قرار دارد و Zitz سومین وزغ محبوب است.

معمولا از Battletoads به‌عنوان یک بازی دشوار یاد می‌شود و حالا مشخص شده که بازیکنان از زمان عرضه‌ تاکنون، ۸۰ میلیون بار در این بازی مرده‌اند. این آمار به‌ این معنی است که هر بازیکن به‌طور متوسط ۸۰ بار در بازی با شکست مواجه شده است. همچنین بیش از نیمی از کل مرگ‌ها در بازی مربوط‌به مراحل مشهور موتورسیکلت توربو است، به‌طوری که فقط بیش از ۴۲ میلیون مرگ در این قسمت از بازی ثبت شده است.

Battletoads از آن دست بازی‌هایی است که زمان کلی صرف‌شده‌ی هر بازیکن را بعد از به‌اتمام رساندن بازی نشان می‌دهد و به‌همین دلیل، بازیکنان را تشویق به اتمام بازی در حالت اسپیدران می‌کند. درحال‌حاضر رکورد جهانی اسپیدران بازی دراختیار کاربری به‌نام Fuzzyness است. این بازیکن موفق شده است که این بازی را در سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی در زمان خارق‌العاده‌ی یک ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه تمام کند.

در خبر دیگری آمده است که کسانی که هنوز بازی Sea of Thieves را بازی می‌کنند، می‌توانند کشتی جدیدی را با تم بتل‌تودز در بازی آزاد کنند. برای آزاد کردن آن فقط کافی است که با استفاده از همان حساب کاربری‌ای که درون آن بازی Sea of Thieves را ذخیره کرده‌اید، اَکت اول بازی Battletoads را تکمیل کنید.

اگر هنوز Battletoads را بازی نکرده‌اید، همین حالا می‌توانید این بازی ریبوت شده را روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Battletoads چیست؟ آیا مشغول بازی کردن آن هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده