// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار DiRT 5 برای پلی استیشن 5 مشخص شد

حساب کاربری مجموعه DiRT در توییتر اعلام کرده که DiRT 5 در تاریخ ۲۲ آبان ماه برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

در گذشته اعلام شده بود که بازی DiRT 5 در قالب بازی روز عرضه ایکس باکس سری اس | ایکس در اختیار کاربران نسل نهمی مایکروسافت قرار می‌گیرد. همچنین کاربران کامپیوتر، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 4 هم همزمان با کاربران ایکس باکس سری ایکس در تاریخ ۲۰ آبان ماه قادر به تجربه‌ی بازی هستند. این در حالی است که هنوز تاریخ انتشاری برای نسخه پلی استیشن 5 بازی اعلام نشده بود.

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر DiRT، تاریخ انتشار این بازی را برای PS5 اعلام کرده است. کاربران پلی استیشن 5 و علاقه‌مندان به مجموعه DiRT از تاریخ ۲۲‌ آبان ماه (۱۲ نوامبر) قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. کاربران پلی استیشن 5 بازی DiRT می‌توانند با کاربران پلی استیشن 4 مشغول تجربه‌ی بازی شوند و همچنین بازی از رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نسخه PS5 بازی DiRT 5 هم می‌توان به زمان لود شدن بسیار سریع صفحات، استفاده از ویژگی‌های دسته پلی استیشن 5 و همچنین ارتقای رایگان نسخه PS4 به PS5 بازی اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا DiRT 5 می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد؟ در‌این‌میان اشاره کنم که نسخه گوگل استیدیا بازی هم در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه DiRT 5 روی پلی استیشن 5


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده