// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹

بازی Rainbow Six Siege احتمالا برای ایکس باکس گیم پس عرضه شود

عکسی که اخیرا در حساب توییتری ایکس باکس گیم پس منتشر شده منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی احتمال پیوستن بازی Rainbow Six Siege به این سرویس شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویر جدیدی منتشر شده که احتمال اضافه شدن بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege را به سرویس گیم پس در آینده‌ی نزدیک تقویت می‌کند. دو روز پیش حساب توییتری گیم پس تصویری را با حال‌و‌هوای قرون وسطایی بدون هیچ توضیحات خاصی به‌اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد که این تصویر می‌تواند به‌نوعی برای معرفی عرضه‌ی بازی Rainbow Six Siege برای گیم پس باشد، زیرا در آن شش رنگین‌کمان و یک سلاح قرون وسطایی برای محاصره‌ی قلعه (کلمه‌ی محاصره در انگلیسی: Siege) به‌چشم می‌خورند.

یوبیسافت قبلا تایید کرده بود که بازی Rainbow Six Siege قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس همراه‌با قابلیت بازی چندنفره‌ی بین‌ نسلی عرضه شود. به‌همین‌خاطر، چون کنسول‌های نسل بعد تا چند هفته‌ی دیگر عرضه خواهند شد می‌توان گفت که این معرفی در زمان مناسبی صورت گرفته است. 

توییت ایکس باکس گیم پس درباره‌ی Rainbow Six Siege

این عکس همچنین می‌تواند اعلام این موضوع باشد که بازی Rainbow Six Siege قرار است به‌زودی Free to Play شود، چراکه Leroy Athanassoff، کارگران بازی قبلا گفته بود که فری تو پلی کردن بازی گامی است که همه اعضای تیم توسعه‌ی بازی می‌خواهند بالاخره در مقطعی برداشته شود. اگر بازی Rainbow Six Siege برای گیم پس عرضه شود، شخصیت محبوب سم فیشر نیز در آن خواهد بود. او اخیرا با نام مستعار Codename Zero یکی از اپراتورهای جدیدی بود که به بازی اضافه شد.

بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت‌ها و تغییرات بسیار زیادی به‌خود دیده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال آمدن بازی Rainbow Six Siege به سرویس گیم پس چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده