// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹

حالت آرکید جدید بازی Rainbow Six Siege به‌نام Golden Gun 2.0 در دسترس قرار گرفت

حالت آرکید جدید بازی Rainbow Six Siege به‌نام Golden Gun 2.0 به جدیدترین فصل این بازی یعنی Operation Shadow Legacy اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی دومی از مود آرکید Golden Gun به بازی Rainbow Six Siege بازگشته است و ظاهرا مانند نسخه‌ی اول برای تجربه‌ی آن محدودیت زمانی وجود دارد.

برای هرفصل از بازی Rainbow Six Siege، شاهد انتشار دو یا سه حالت آرکید با محدودیت زمانی هستیم که هرکدام قوانین و فضای منحصر‌به‌فرد خود را دارند. حال جدیدترین فصل این بازی شوتر آنلاین یعنی Operation Shadow Legacy، اولین حالت آرکید خود را دریافت کرده است که احتمالا شما با آن آشنا هستید. این حالت Golden Gun 2.0 نام دارد.

اگر به‌خاطر بیاورید، در نسخه‌ی اول حالت Golden Gun، بازی به شما فقط اسلحه‌ی کمری طلایی‌رنگ مدل D-50 می‌داد که با آن می‎توانستید تنها یک گلوله قبل از هر تعویض خشاب شلیک کنید. بااین‌حال، نکته‌ی جالب درباره‌ی این اسلحه این بود که صرف‌نظر از اینکه به‌کدام قسمت بدن بازیکنان دیگر شلیک کنید، می‌توانستید آن‌ها را تنها با همان یک گلوله بکشید. حال به‌نظر می‌آید که قوانین اصلی حالت Golden Gun در Golden Gun 2.0 هم حفظ شده، اما تغییراتی در نقشه‌ها و شخصیت‌های قابل بازی ایجاد شده است.

Rainbow Six Siege

اپراتورهای میرا، گویو و آمارو در نسخه‌ی دوم این حالت به فهرست اپراتورهای غیر‌قابل بازی اضافه شده‌اند. هچنین تعداد نقشه‌های قابل بازی به سه عدد رسیده که شامل نقشه‌های Coastline، Border و House می‌شود. بازیکنان قادر خواهند بود که اسکین طلایی اسلحه‌ی D-50 را با پرداخت ۱۲۵۰۰Renowns یا ۳۶۰ کردیت R6 تصاحب کنند. حالت Golden Gun 2.0 که دیروز منتشر شد تا تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) در دسترس خواهد بود.

در حالت آرکید نسخه‌ی دوم، سه اپراتور غیرقابل بازی شده‌اند و سه نقشه به آن اضافه شده است

فصل Operation Shadow Legacy بعد از مدت‌ها چیزهای زیادی به گیم‌پلی بازی Rainbow Six Siege افزوده است. اول از همه سازندگان مجموعه‌ی جدیدی از ابزار نشانه‌روی را به منوی اچمنت اپراتورها اضافه کرده‌اند. علاوه‌بر آن، آن‌ها Hard Breach را به بازی آورده‌اند که می‌شود از آن به‌عنوان گجت ثانویه برای بعضی از اپراتورهای Attacker مانند فیوز استفاده کرد.

درضمن بازی میزبان مجموعه‌ی از انیمشن‌های جدیدی شده است که در حین مچ‌میکینگ و منوهای بازی به‌نمایش درمی‌آیند. فاز بن کردن اپراتورها نیز در این فصل به مچ‌های رَنک و عادی اضافه شده و گزینه‌ی Vote to kick از حالت کوئیک مچ حذف شده است.

علاوه‌بر تغییرات بالا، شخصیت محبوب سم فیشر ملقب به زیرو به‌عنوان اپراتور جدید به بازی آمده است. همچنین نقشه‌ی Chalet دوباره بازسازی شده است و حالا شکل‌و‌شمایل و طراحی متفاوتی دارد؛ گرچه ممکن است کمی طول بکشد تا به ظاهر جدید این نقشه عادت کنید.

بازی Rainbow Six Siege درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است و قرار است بعد از عرضه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، برای آن‌ها نیز منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده