نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

کاراکتر جدید Sherman برای بازی مبارزه‌ای Coreupt معرفی شد

توسعه‌دهندگان بازی مبارزه‌ای و نسل نهمی Coreupt، یکی دیگر از شخصیت‌های این بازی را بدون اشاره به سایر اطلاعات بازی از جمله زمان انتشار آن معرفی کردند.

جسی رایت (Jesse Wright) سازنده بازی Coreupt در تصاویر جدیدی که ازطریق اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته، یکی دیگر از شخصیت‌های بازی مبارزه‌ای و نسل نهمی خود را معرفی کرد. کاراکتر جدید این بازی شرمن (Sherman) نام دارد که توسط توسعه‌دهندگان به‌عنوان «نابغه مشهور بین کهکشانی» معرفی شده است.

شما می‌توانید در ادامه تصاویر کاراکتر شرمن را مشاهده کنید.

شخصیت شرمن در بازی Coreupt

مشخصات ظاهری کاراکتر شرمن در بازی Coreupt

توسعه‌دهندگان بازی Coreupt، در توضیحاتی که برای توصیف این شخصیت ارائه کردند می‌نویسند:

«این نابغه مشهور بین کهکشانی، شرمن نام دارد که با اختراعات و هوش سرشار خود زندگی بسیاری از ساکنین سیارات مختلف از جمله خانه گاتلینگ یعنی سیاره Panzer  را بهبود بخشیده است.»

ظاهراً شرمن مغز متفکر طراح تکنولوژی «Core» است که عامل ایجاد تمامی اتفاقات دنیای بازی است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Coreupt در دسترس نیست. به جز اینکه این بازی به‌صورت رایگان یا free to play برای پی سی و کنسول‌های نسل بعد منتشر خواهد شد. شرکت Rogue Games به‌عنوان ناشر این بازی معرفی شده و هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای آن تعیین نشده است.

علاوه‌بر این جسی رایت اخیراً اعلام کرده که این بازی از Rollback Netcode پشتیبانی خواهد کرد. تاکنون دو کاراکتر Destroy و Dragonov نیز جزء مواردی بودند که به‌صورت جداگانه برای این بازی معرفی شده‌اند. صرف‌نظر از این موارد، به نظر می‌آید که برای دریافت اطلاع بیشتر درمورد این بازی باید فقط منتظر بمانیم. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی مبارزه‌ای تازه چیست؟ آیا برای تجربه‌ی رایگان آن هیجان‌زده هستید؟


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده