// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

نسخه نسل بعدی بازی اونجرز تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

بازی Marvel's Avengers از استودیو کریستال داینامیکس و شرکت اسکوئر انیکس، در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ میلادی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

«اونجرز» تا این لحظه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل Stadia عرضه شده است. تصور همگان هم این بود که نسخه‌ی نسل ۹ بازی با گرافیک بهتر و پیشرفت‌های قابل‌توجه، همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های جدید مایکروسافت و سونی به بازار می‌آید. ولی اکنون مشخص شد که نسخه‌های ایکس باکس سری اس/ایکس و پلی استیشن 5 بازی اونجرز در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسند. حتی گفته می‌شود که این تاریخ اصلا نزدیک نیست و احتمالا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ قرار دارد.

باتوجه‌به فروش قابل قبول بازی تا این لحظه، استودیو کریستال داینامیک یک کالکشن «تشکر از طرفداران» را تحویل عده‌ای از بازیکنان می‌دهد؛ بسته‌ای دیجیتالی که عملا پرشده از آیتم‌های متفاوت برای پیشرفت سریع‌تر در بازی است. همچنین سازندگان قول دادند که آپدیت‌های بعدی مواردی مانند پشتیبانی بهتر از گیمرهای دارای شرایط خاص جسمی  را به بازی اضافه می‌کنند. در نتیجه مخاطبان نباید فکر کنند که تأخیر خوردن نسخه‌ی نسل ۹ بازی Marvel's Avengers هم‌معنی با عدم انتشار به‌روزرسانی‌ها و DLCهای جدید برای آن در ماه‌های پیش‌رو است.

راستی مطابق اخبار بازی جدید، بسته‌های الحاقی کیت بیشاپ و هاوک آی هم دیرتر از زمان اعلام‌شده عرضه می‌شوند؛ یک خبر نگران‌کننده برای بازی Marvel's Avengers که در عین فروش اولیه‌ی مناسب، تعداد بازیکنان همزمان آن به‌شدت پایین آمده است.

زومجی در بررسی Marvel's Avengers به بازی نمره‌ی ۶.۵ از ۱۰ را داد و در جمع‌بندی آن نوشت:

بازی «اونجرز» اسکوئر انیکس که چند استودیو روی آن کار کرده‌اند، تا زمانی‌که می‌خواهد یک بازی ویدیویی اکشن-ادونچر داستانی باشد، جذاب به نظر می‌رسد. بازی بخش داستانی نه‌چندان بلند اما لایق تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. ولی سازندگان با افزودن اِلِمان‌های آنلاین، سیستم لوتر بسیار ناپخته و افزایش بی‌دلیل اندازه‌ی محیط‌ها نشان می‌دهند که بیشتر به‌دنبال ساخت یک سرویس سودآور در طولانی‌مدت بوده‌اند. Marvel's Avengers می‌خواهد شما بیشترین زمان ممکن را در آن صرف کنید و به همین خاطر توجه زیادی به کیفیت بسیاری از دقایق ندارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده