نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

تریلر تازه The Dark Pictures Anthology: Little Hope رازها و اخطارهای بازی را نشان می‌دهد

استودیوی سوپرمسیو گیمز تریلری جدیدی از The Dark Pictures Anthology: Little Hope برای نمایش اسرار و اخطارهای بازی منتشر کرد.

قسمت دوم مجموعه بازی‌های آنتولوژی The Dark Pictures استودیوی «سوپرمسیو گیمز» برای هالووین امسال از راه می‌رسد و بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope به ماجراهای گروهی از دانش‌آموزان گرفتار در یک شهری قدیمی می‌پردازد که شیطانی باستانی در کمین آن‌ها نشسته است. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این اثر ترسناک سروایول منتشر شده است که اسرار و پیش‌گویی‌های بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن بپردازید.

دانلود از آپارات

این تریلر نحوه‌ی یافتن آیتم‌های خاص را نشان می‌دهد که با پرده برداشتن از اسرار بازی جزئیات بیشتری را از داستان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید تصاویری را در بازی پیدا کنید که پیش‌گویی‌هایی از حوادث پیش‌رو ارائه می‌دهند، بنابراین شما قادر خواهید بود تا برای آن‌ها آماده شوید و تا حد امکان کاراکترهای کمتری را از دست بدهید. اگر بازی‌های The Dark Pictures Anthology: Man of Medan و Until Dawn را تجربه کرده باشید، کاملاً با چنین مواردی آشنایی دارید. این تریلر روند ضبط حرکات موشن کپچر و طراحی استوری‌برد را نیز به نمایش می‌گذارد.

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope در تاریخ ۹ آبان (۳۰ اکتبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan سال گذشته منتشر شد و به‌واسطه‌ی صداگذاری‌های تأثیرگذار و کم‌نقص، فضاسازی قوی و تنوع در طراحی جامپ‌اسکرها، گرافیک فنی قابل قبول و جزئیات عالی انیمیشن‌ها و تأثیر جدی انتخاب‌های بازیکن روی داستان در بررسی زومجی نمره‌ی ۷.۵ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید آن را مطالعه‌ی کنید و نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده