// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۰

جزئیات نقشه‌ی جدید فصل نهم بازی PUBG بعد از هر مچ تغییر می‌کند

نقشه‌ی جدیدی که در فصل نهم PUBG معرفی شده یک ویژگی بارز دارد و آن این است که شرایط آب‌و‌هوایی و محل قرارگیری جزئیات درون نقشه بعد از هر مچ تغییر می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نقشه‌ی جدیدی برای بازی PUBG معرفی شده که تابه‌حال مانندش در این بازی بتل رویال دیده نشده است. پچ نسخه‌ی ۹.۱ بازی PUBG روی سرورهای آزمایشی این بازی در پلتفرم پی سی منتشر شده است که نقشه‌ی جدید Paramo را به‌ بازی اضافه می‌کند. ابعاد این نقشه ۳ کیلومتر در ۳ کیلومتر است و دارای یک کوه آتش‌فشانی فعال است.

فارغ از مکان این نقشه که در مقایسه با سایر نقشه‌های بازی PUBG می‌توان گفت منحصر‌به‌فرد است، نکته‌ای که این نقشه را متفاوت جلوه می‌کند این است که شرایط آب‌و‌هوایی و محل قرارگیری جزئیات درون نقشه بعد از هر مچ تغییر می‌کنند، مانند جابه‌جایی مکان‌های مهم به قسمت دیگری از نقشه و تغییر پستی‌ها و بلندی‌های زمین. علاوه‌بر این، قرار است مواد مذابی که از کوه آتش‌فشانی فعال در نقشه به پایین سرازیر می‌شود باعث صدمه زدن به ماشین‌ها و آسیب به بازیکنان شود.

شما می‌توانید در سرتاسر این نقشه‌ی جدید جعبه‌های آیتم پیدا کنید که حاوی لوت هستند. Paramo از حداکثر ۶۴ بازیکنان در هر مچ پشتیبانی می‌کند و فقط برای بازی در حالت گروهی سوم‌شخص دردسترس است. ضمنا این نقشه منطقه‌ی قرمز ندارد و منطقه‌ی آبی آن با اینکه نسبت به باقی نقشه‌های پابجی آسیب بیشتری به بازیکن وارد می‌کند، اما با سرعت کمتری کوچک می‌شود.

فصل نهم بازی PUBG

برخلاف سایر نقشه‌های پابجی، شما نه با یک هواپیمای باری، بلکه با یک هلیکوپتر وارد نقشه می‌شوید. این هلیکوپترها قرار است نقش قابل‌توجه‌ای در نقشه ایفا کنند، چراکه بعد از اینکه شما از روی آن‌ها به پایین می‌پرید، بعدا در طول مچ دوباره به نقشه برمی‌گردند و این‌بار جعبه‌هایی شامل تجهیزات را با خود حمل می‌کنند. اگر به هلیکوپترها تیراندازی شود، آن‌ها بار خود را رها می‌کنند تا به زمین بیفتد. این ویژگی منحصر به این نقشه است. باری که به زمین افتاده حاوی آیتم‌های منحصر‌به‌فردی است که در هیچ جای دیگر نقشه پیدا نمی‌شود، مانند کیت درمان اضطراری که با آن می‌توان هم‌تیمی زخمی را در عرض یک ثانیه احیا کرد.

با آپدیتی که دیروز برای بازی منتشر شد، فصل نهم بازی پابجی رسما آغاز شده است و تم این فصل همان نقشه‌ی جدید Paramo است. همچنین در فصل نهم، پول درون بازی جدیدی به‌نام G-Coin معرفی شده است که نحوه‌ی استفاده از آن تقریبا مشابه با پوینت‌های کال آو دیوتی و سایر ارزهای مجازی بازی‌های دیگر است. شما قادر خواهید بود با به‌دست آوردن این ارزها، از فروشگاه درون بازی آیتم‌های تزیینی خریداری کنید. ضمنا این فصل یک بتل پس جدید نیز دارد.

مدت بتل پس The Highlands Survivor دو ماه خواهد بود که نسبت به بتل‌ پس‌های قبلی بازی پابجی کوتاه‌تر است و ۵۰ لول محتوا را شامل می‌شود. این بتل پس با ۹۹۰ جی-کوین درون بازی (۱۰ دلار) قابل خریداری است و اگر موفق به اتمام آن شوید، ۱۰۰۰ جی-کوین نیز کسب خواهید کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده