// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

Ghost of Tsushima روی پلی استیشن 5 از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

استودیو ساکر پانچ اعلام کرده که درکنار پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ برثانیه، کاربران می‌توانند فایل‌های ذخیره‌ای خود را هم به پلی استیشن 5 انتقال دهند. 

بازی Ghost of Tsushima در زمان عرضه توانست موفقیت‌های مختلفی را کسب کند و از سوی مخاطبان و منتقدهای بازی‌های ویدیویی هم مورد تمجید قرار گرفت. شب گذشته بود که سونی اطلاعات مختلفی را از ویژگی Backward Compatibility پلی استیشن 5 منتشر کرد. 

در ادامه حساب کاربری توییتر ساکر پانچ اعلام کرد که کاربران از همان روز عرضه پلی استیشن 5 می‌توانند Ghost of Tsushima را ازطریق Backward Compatibility روی PS5 خود تجربه کنند. همچنین بازی از ویژگی Game Boost هم پشتیبانی خواهد کرد. بدین ترتیب، Ghost of Tsushima با نرخ فریم ۶۰ برثانیه اجرا خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این بازی، سرعت بارگذاری بسیار بالای آن به‌هنگام استفاده از Fast Travel بود. ساکر پانچ در توییت دیگری اعلام کرده «فقط منتظر بمانید تا سرعت لود شدن صفحات را روی PS5 تماشا کنید.»

بااینکه هنوز رزولوشن بازی برای نرخ فریم ذکر شده اعلام نشده است، اما تعجبی ندارد که اگر شاهد رزولوشن 1080p یا حتی 1440p برای Ghost of Tsushima باشیم. هم‌اکنون کاربران می‌توانند منتظر آپدیت 1.1 بازی باشند که یک بسته الحاقی رایگان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در جریان حالت Legend بازیکنان می‌توانند به‌صورت چهارنفره یا دونفره تجربه‌ای کاملا مجزا را کسب کنند. همچنین نیوگیم پلاس هم درکنار محتویات داستانی دیگر به بازی اضافه می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از عرضه آپدیت مورد نظر، آیا بخش آنلاین بازی Cross-Gen خواهد بود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Ghost of Tsushima توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

گوست او سوشیما نه‌تنها رویای دیرینه‌ی سامورایی شدن در جهان بازی‌ها را برآورده می‌کند، بلکه به یکی از برترین آثار جهان‌باز نسل هشتم نیز تبدیل می‌شود. ساخته‌ی جدید استودیوی ساکرپانچ با روایت یک داستان حماسی و شورانگیز و طراحی یک دنیای فوق‌العاده پویا که در آن، فعالیت‌هایی پرتعداد، عمیق و متنوع جاخوش کرده‌اند، بازیکنان را در خودش حل می‌کند. حالا کنار این موارد، یک سیستم مبارزه‌ی به‌شدت چالشی و تکنیکی را با جلوه‌های دیداری و شنیداری سحرآمیز ترکیب کنید تا بدانید که دست‌پخت جدید ساکرپانچ، چقدر باکفیت و عالی از آب درآمده است. بازی بدون ایراد هم نیست و برخی از انیمیشن‌های دشمنان، یک سری باگ و افت‌ فریم‌های نه چندان پرتعداد، کنار هوش مصنوعی سطحی دشمنان در حالت مخفی‌کاری، گریبانش را می‌گیرند. ایرادهایی که در طول ۶۰ ساعت تجربه‌ی اثر، تجربه‌ی کلی اثر را هرگز تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه‌دارید، اهل تجربه‌ی بازی‌های اکشن/ماجرایی هستید یا ژاپن کلاسیک را دوست دارید، ۶۰ ساعت از عمر خود را برای زندگی در جزیره‌ی سوشیما و لت‌وپار کردن سربازان مغول، کنار بگذارید!


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده