نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸

هیچگونه محتوای الحاقی جداگانه‌ای فعلا برای Star Wars: Squadrons برنامه‌ریزی نشده است

کارگردان خلاق بازی Star Wars: Squadrons در اظهارت جدید خود مجدداً روی رویکرد سنتی EA نسبت به این بازی تأکید کرده و اعلام می‌کند که در حال حاضر هیچ DLC برای آن عرضه نخواهد شد.

الکترونیک آرتز طی چند سال گذشته به طرز غیرمنتظره‌ای تصمیم به کنارگذاشتن برخی از سرویس‌ها و منابع درآمدزایی خود در برخی از بازی‌های خاص گرفته است. حالا آن‌ها رویکردی که در سال ۲۰۱۹ و در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در پیش گرفته بودند را با Star Wars: Squadrons نیز تکرار کرده‌اند. توسعه‌دهندگان استودیوی Motive Studios یک بار دیگر روی این نکته تأکید کردند که با این بازی به‌عنوان یک سرویس زنده برخورد نخواهند کرد و اینکه کاربران با پرداخت هزینه ۴۰ دلاری خود این بازی را به‌صورت کامل تجربه خواهند کرد.

اما سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا هیچ DLC خاصی برای این بازی منتشر نخواهد شد؟ باتوجه به اینکه ماهیت بازی Squadrons حول محور تجربه چندنفره بازی طراحی شده و انتظار می‌رود که رفته رفته آیتم‌ها و محتوای اضافی بیشتری همچون سفینه‌های فضایی، لوکیشن‌ها، حالت‌ها و آیتم‌های ظاهری جدید به محتوای بازی افزوده شوند، این اظهارات به‌نوعی ایجاد تناقض کرده است.

نمایی از گیم پلی بازی Star WStar Wars: Squadrons

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این بازی برنامه‌ای برای ارائه محتوای بیشتر برای این بازی نخواهند داشت. ایان فریزیر (Ian Frazier)، کارگردان خلاق بازی Star Wars: Squadrons در مصاحبه جدید خود با وبسایت Upload VR اظهار داشته که هیچ برنامه‌ای برای انتشار محتوای بیشتر برای این بازی پیش‌بینی نشده است. فریزیر در پاسخ به سؤالی که در خصوص DLCهای این بازی مطرح شده می‌گوید:

«هیچوقت نمی‌توان چیزی را به‌طور کاملاً رد کرد اما تا جایی که ما از برنامه‌های ارائه شده‌ اطلاع داریم، به این بازی به دید یک سرویس آنلاین نگاه نمی‌شود. ما قصد نداریم محتوای این بازی را ناتمام گذاشته و با گذشت زمان آن را بیشتر و بیشتر گسترش دهیم. اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم، این روزها تقریباً اکثر بازی‌ها چنین رویکردی را در پیش می‌گیرند.»

«بنابراین ما قصد داریم با این بازی به سبک و سیاق سنتی برخورد کرده و بابت هزینه‌ای که در همان ابتدای کار از مخاطب دریافت می‌کنیم، تجربه کامل این بازی را ارائه کنیم. ما هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن محتوای بیشتر به این بازی را نداریم و این تمام آن چیزی است که با پرداخت ۴۰ دلار دریافت خواهید کرد. »

شخصیت های بخش داستانی بازی Star WStar Wars: Squadrons

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، بازی Jedi: Fallen Order در سال گذشته نیز به همین سبک عرضه شده و هیچگونه محتوای اضافی برای آن ارائه نشد. البته تجربه این بازی کاملاً تک نفره بوده و چنین رویکردی برای آن منطقی به نظر می‌رسید. ضمن اینکه اخیراً شایعاتی مبنی بر احتمال انتشار یک DLC جدید برای Fallen Order مطرح شده بود.

بازی Star Wars: Squadrons هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. منتقدان وبسایت متاکریتیک امتیاز خوب ۸۰ را به این بازی اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، شماری از نظرات ثبت شده درباره این بازی را مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده