// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

طول مدت بازی Astro’s Playroom مشخص شد

مدت زمان بازی Astro’s Playroom، چهار الی پنج ساعت خواهد بود.

در جریان رویداد معرفی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5، سونی از بازی Astro’s Playroom برای کنسول نسل نهمی خود رونمایی کرد. اگرچه ممکن است این مهم‌ترین بازی فرست پارتی سونی برای پلی استیشن ۵ نباشد اما هنوز هم دلایلی وجود دارد که منتظر این بازی باشید.

این بازی برای به نمایش گذاشتن توانایی‌های دسته‌ی جدید DualSense، از جمله حسگرهای لمسی (Haptic Feedback) و تریگرهای حساس آن، توسعه یافته شده است و اگر همانند نسخه‌ی پیشین خود یعنی Astro Bot Rescue Mission جذاب و سرگرم کننده باشد، درنهایت یک بازی پلتفرمر عالی خواهد بود.

اخیراً در طی مصاحبه‌ای با Famitsu، کارگردان این بازی نیکولاس دوست (Nicolas Doucet)، جزئیات جدیدی از بازی را اعلام کرد. طول مدت بازی Astro’s Playroom حدود ۴ الی ۵ ساعت خواهد بود و بازی جهان‌های مختلفی دارد. نام این جهان‌ها Cooling Resort ،GPU Jungle ،SSD Speedway و Memory Sky است. باتوجه‌ به اینکه این نام‌ها ترجمه‌ای ماشینی هستند، بنابراین نام‌های نهایی این دنیاها احتمالاً متفاوت خواهد بود.

در همین حال دوست اعلام کرد که بازی Astro’s Playroom شامل تعداد زیادی کالکتیبل، اشارات و Easter egg‌های مختلفی از تاریخچه‌ی پلی استیشن خواهد بود که بازیکنان برای پیدا کردن آن‌ها باید در جهان بازی به گشت‌و‌گذار بپردازند. این بازی شامل یک حالت time attack و همچنین رتبه‌بندی آنلاین خواهد بود.

بازی Astro’s Playroom یک بازی رایگان است که روی همه‌ی پلی استیشن ۵‌هایی که به فروش می‌رسد از قبل نصب شده است و اگر این بازی از نظر کیفیت طراحی پلتفرم و مرحله‌ به خوبی نسخه‌ی قبلی خود باشد، هیجان داشتن برای این بازی بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Astro’s Playroom و پلی استیشن 5 هر دو در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در آمریکای شمالی و ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در کل جهان منتشر خواهد شد. چندی پیش باتوجه به تصاویر فاش شده، به‌نظر می‌رسید که کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 از ۸۲۵ گیابایت حافظه SSD حدود ۶۶۴ گیگابایت آن را در اختیار گیمر قرار می‌دهد که از این حجم چیزی حدود ۲.۴ گیگ از آن به بازی Astro’s Playroom اختصاص داده خواهد شد. اطلاعات بیشتری را در این باری از اینجا می‌توانید بخوانید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده