// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶

نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate 3 نزدیک به ۸۰ گیگابایت خواهد بود

یکی از اعضای استودیو لرین در جواب به کاربری که به حجم ۱۵۰ گیگابایتی Baldur's Gate 3 اشاره کرده بود، اعلام کرد تنها به ۸۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

بازی Baldur's Gate 3 امروز ۱۵ مهر ماه (پنج اکتبر) و ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران روی کامپیوتر (استیم، GOG و نسخه مک استیم) و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. در صفحه استیم بازی اعلام شده که کاربران برای تجربه Baldur's Gate 3 به ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

یکی از کاربران با انتشار تصویر مشحصات مورد نیاز بازی روی استیم به فضای مورد نیاز ۱۵۰ گیگابایتی بازی اشاره کرده است. این در حالی است که در ادامه، مایکل دوس، مدیر انتشارات ‌Baldur's Gate 3، اعلام کرده نسخه ارلی اکسس تقریبا ۸۰ گیگابایت از فضای کامپیوتر کاربران را اشغال خواهد کرد. نکته‌ی جالب، ادامه صحبت‌های او است که اشاره شده «ما دوست داریم که شما حداقل ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشید که برای شما مناسب است.» 

احتمال می‌رود در پروسه تکمیل و ارائه محتویات بیشتر برای Baldur's Gate 3، فضای بازی هم بیشتر و در انتها به ۱۵۰ گیگابایت برسد. دراین‌میان اشاره کنم که Baldur's Gate 3 در زمان عرضه نزدیک به ۲۵ ساعت محتویات مختلف را ارائه می‌دهد و دارای ۱۶ نژاد و زیرمجموعه است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده