// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

زمان شروع فصل دوم بازی Fall Guys اعلام شد

استودیو Mediatonic اعلام کرده که فصل دوم Fall Guys با ظاهر قرون وسطایی در تاریخ ۱۷ مهر ماه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

Fall Guys را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده دانست که در زمان عرضه روی پلی استیشن 4 به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت. ازطرفی در جریان فصل اول، تیم سازنده اعلام کرده بود که فصل دوم فال گایز محتویات هیجان‌انگیزتری را به بازی اضافه خواهد کرد.

حال تنها پنج روز دیگر تا شروع فصل دوم Fall Guys زمان باقی‌مانده است. حساب کاربری توییتر Fall Guys با انتشار یک عکس از ظاهر فصل دوم اعلام کرده که کاربران در تاریخ ۱۷ مهر ماه (هشت اکتبر) می‌توانند فصل دوم بازی Fall Guys را تجربه کنند. به‌نظر می‌‌رسد در این فصل شاهد یک ظاهر قرون وسطایی/فئودال برای بازی فال گایز باشیم. ازطرفی، در فصل هالووین قرار داریم و انتظار می‌رود استودیو Mediatonic، سازنده فال گایز، آیتم‌ها و محتویات ویژه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته باشد. درکنار اضافه شدن مینی‌گیم‌هایی با ظاهر قرون وسطا، تیم سازنده لباس، Armor و ایموت‌های متفاوتی را برای بازیکنان درنظر گرفته است که مربوط‌به محیط‌های خاصی در بازی می‌شوند.

ظاهر جدید فال گای‌ها در فصل دوم Fall Guys

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Fall Guys لذت می‌برید؟ بازی Fall Guys توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

اگر به بازی‌های بتل رویال علاقه دارید، با امتحان نکردن چند دور از تجربه‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به خود ستم کرده‌اید. اما حتی اگر تا امروز هیچ‌کدام از بتل‌رویال‌ها شما را سرگرم نکرده‌اند، باز هم باید یک شانس به «فال گایز» بدهید تا در جهان رنگارنگ خود شما را مشغول رقابت در مینی‌گیم‌هایی بامزه کند. انتخاب شدن ۵ مینی‌گیم از بین ۲۴ مینی‌گیم در هر دور از تجربه‌ی Fall Guys توسط گیمر باعث می‌شود که بازی تازگی خود را از دست ندهد و بازیکن را در دل رقابت‌ها نگه دارد. البته که وضعیت سرورها برای شروع هر دور از بازی باید بهتر شود، استودیو سازنده باید راهی برای غیرفعال کردن همه‌ی روش‌های تقلب بیابد و مینی‌گیم‌های شانس‌محور هم باید جای خود را به بازی‌های مهارت‌محور بدهند. ولی «فال گایز» یک بازی مستقل پتانسیل‌دار است که اگر پشتیبانی ایده‌آلی دریافت کند، چند ماه بعد می‌تواند به مراتب دوست‌داشتنی‌تر از امروز هم باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده