// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

سه نسخه از بازی های یاکوزا به مدت محدودی برای ایکس باکس لایو رایگان می‌شوند

مایکروسافت اعلام کرده که در جریان Free Play Days که برای کاربران ایکس باکس لایو درنظر گرفته می‌شود، کاربران می‌توانند سه نسخه ابتدایی مجموعه Yakuza را رایگان تجربه کنند.

اگر از کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، می‌توانید بازی Yakuza 0 و همچنین نسخه اول و دوم Yakuza Kiwami را به رایگان تجربه کنید که سه نسخه ابتدایی مجموعه یاکوزا به حساب می‌آیند. بااین‌حال، اگر از مشترکین این سرویس نیستید و دوست دارید سه بازی ذکر شده را روی ایکس باکس وان خود تجربه کنید، تنها کافی است اشتراک ایکس باکس لایو گلد را خریداری کرده باشید.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده که کاربران ایکس باکس وان که اشتراک ایکس باکس لایو را خریداری کرده‌اند، در جریان Free Plays Days می‌توانند سه بازی Yakuza 0، Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 را به مدت چهار روز به رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی از تاریخ ۱۰ مهر ماه (یک اکتبر) تا ۱۳ مهر ماه (چهار اکتبر) قادر به تجربه‌ی رایگان بازی‌های ذکر شده هستید.

عرضه سه نسخه ابتدایی مجموعه یاکوزا برای ایکس باکس وان سبب شده است تا کاربران بیشتری بتوانند به این مجموعه متفاوت و سرگرم کننده دسترسی داشته باشند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر تابه‌امروز هیچ اطلاعاتی از این مجموعه و ترتیب آن ندارید، یاکوزا 0 باید اولین نسخه‌ای باشد که به‌سراغ آن می‌روید. در ادامه کیوامی و کیوامی 2، انتخاب‌های بعدی خواهند بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده