نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷

بازی Silent Hill 4: The Room برای پی سی رده‌ بندی سنی شد

نسخه چهارم سری سایلنت هیل تحت عنوان Silent Hill 4: The Room که در ابتدا در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود، توسط PEGI برای پی سی نیز رده‌بندی سنی شد.

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای سرگرمی، بدون شک به آثاری با درون‌مایه ترس اختصاص دارد. آثاری که با بهره‌گیری از فضا و داستانی پرپیچ‌وخم برای مدتی حس وحشت را در ذهن مخاطبان خود به‌وجود می‌آورد.

در حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی نیز ژانر وحشت سال‌های زیادی است که به یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. اگر به گذشته‌ها نگاهی انداخته و بازی‌های تولید شده در این سبک را مرور کنیم، سری رزیدنت اویل (Resident Evil)، محصول استودیوی کپکام، و مجموعه سایلنت هیل (Silent Hill) که استودیوی کونامی مالکیت آن را دارد، جزو پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تولید شده به‌حساب می‌آیند.

در حالیکه شایعات زیادی حول نسخه جدیدی از سری سایلنت هیل برای کنسول پلی استیشن 5 شنیده می‌شود، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نسخه چهارم این مجموعه تحت عنوان Silent Hill 4: The Room برای پلتفرم پی سی توسط PEGI رده‌بندی سنی شد. اثری که در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن 2، ایکس باکس و پی سی روانه بازار شده و حالا قرار است دوباره برای کاربران پی سی منتشر شود.

اگر از طرفداران بازی سایلنت هیل باشید، احتمالا اطلاع دارید که در سال ۲۰۱۴ بود که یک دموی تیزر مانند با نام P.T برای سایلنت هیلز منتشر شد. اثری که این بار توسط بازی‌ساز افسانه‌ای یعنی هیدئو کوجیما ساخته شده بود و بسیاری منتظر عرضه کامل این نسخه بودند. به‌دلیل مشکلات پیش‌آمده بین کونامی و کوجیما اما هیچ‌وقت Silent Hill: P.T رنگ قفسه‌های فروشگاه‌ها را به‌خود ندید.

اگر شما هم بازی Silent Hill 4: The Room را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و لحظات خاطره‌انگیز خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده