// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی Repentance بازی The Binding of Isaac مشخص شد

این بسته‌ی الحاقی از مجموعه‌ی محبوب The Binding of Isaac قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود و ظاهرا دارای محتوای زیادی است که طرفداران را راضی خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از بسته‌ی الحاقی بعدی بازی The Binding of Isaac به‌نام Repentance منتشر شده و قرار است اطلاعات بیشتری نیز در ماه‌های پیش‌ رو از بازی اعلام شوند.

ادموند مک‌میلان، خالق این مجموعه، با انتشار پستی در استیم به تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Repentance به‌صورت رسمی برای پیش‌خرید در استیم فهرست شده و اینکه مراحل ساخت آن تا ۹۰ درصد تکمیل شده است. در حال حاضر تاریخ عرضه احتمالی این دی‌ال‌دسی ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۹۹) برای پی‌سی اعلام شده است. از اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر) قرار است اطلاعات بیشتری راجع‌به محتوای این بسته‌ی الحاقی ازطریق انتشار پست‌هایی در سایت استیم اعلام شود.

The Binding of Isaac: Repentance قرار است محتوای زیادی به‌همراه داشته باشد. آنقدر زیاد که طبق گفته‌ی مک‌میلان می‌شود آن را با یک دنباله‌ی مستقل برای بازی مقایسه کرد. او حتی می‌گوید حجم محتوای این دی‌ال‌سی با حجمی که دنباله‌ی Rebirth به نسخه‌ی فلش بازی اصلی اضافه کرد برابری می‌کند.

The Binding of Isaac: Afterbirth

مک‌میلان در سایت استیم می‌نویسد: «من به‌صورت نزدیک با تیم همکاری و روی آن‌ها نظارت می‌کنم تا اطمینان حاصل کنم که این دی‌ال‌سی همان دنباله‌ای است که شما طرفداران مدت‌ها است منتظرش هستید. تیم ساخت، بازی را از حد مورد انتظار و معمولی هم فراتر برده و حالا ما به محصول نهایی خود بسیار افتخار می‌کنیم. حسی به من می‌گوید زمانی‌که این بازی به‌دست طرفداران برسد، آن‌ها بسیار هیجان‌زده و [از خوشحالی] از خود بی‌خود می‌شوند!»

مک‌میلان همچنین تایید کرده که نسخه‌های کنسولی Repentance در دست ساخت هستند. گرچه او اضافه کرد که هر خبری درباره‌ی تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی را باید از زبان تایرون رودریگز، بنیان‌گذار استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی یعنی Nicalis شنید. به‌علاوه، هنوز تایید نشده که چه کنسول‌هایی قرار است این بسته‌ی الحاقی را دریافت کنند.

در حال حاضر بازی The Binding of Isaac: Repentance برای انتشار روی فروشگاه استیم در تاریخ ۳۱ دسامبر برنامه‌ریزی شده است. آخرین دنباله‌ای که برای این مجموعه منتشر شد The Legend of Bum-Bo بود که در سال ۲۰۱۹ روی پی‌سی منتشر شد. این بازی در سبک مبارزات نوبتی بود و در حقیقت یک اسپین‌آف برای مجموعه به‌حساب می‌آمد که داستانش حول یک شخصیت مورد علاقه‌ی طرفداران از بازی اصلی می‌گشت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده