گرافیک بازی Final Fantasy XVI هنوز به نقطه ایدهآل خود نرسیده است
بالاخره چندی پیش پس از اعلام رسمی مایکروسافت از تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس، سونی نیز با برگزاری یک رویداد مخصوص ضمن اعلام جزییات تکمیلی کنسول پلی استیشن 5، با نمایش تریلرهایی تعدادی از بازیهای نسل آینده را نیز معرفی کرد.
اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از همین بازیهای نمایش داده شده، جدیدترین ساخته استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) و سری محبوب فاینال فانتزی (Final Fantasy) بود؛ اثری که حتی پیشاز شروع مراسم نیز بسیاری حدسوگمانهایی درخصوص حضور این بازی در مراسم پلیاستیشن 5 را زده بودند.
حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نائوکی یوشیدا، کارگردان بازی Final Fantasy XVI، ساعاتی پیش در Tokyo Games Show 2020 اعلام کرد که گرافیک تریلر نمایش داده شده با نسخه نهایی کاملا متفاوت است و هنوز روند ساخت آن بهاتمام نرسیده است. یوشیدا در ادامه صحبتهای خود تاکید کرد که تریلر منتشر شده صرفا برای نمایش گیمپلی بازی آماده شده بود.
یوشیدا دلیل این کار خود را اینطور اعلام کرد که «درصورتیکه که یک تریلر CGI از بازی را بهتصویر میکشیدم، تصور میشد بازی در سال ۲۰۳۵ آماده میشود. بههمین منظور ما تمایل داشتیم محتوایی را نمایش دهیم که در بازی واقعا وجود دارد». او همچنین توضیح داد که بهخاطر زمان کم، گرافیک تریلر آنطور که باید آماده نشده بود ولی در آینده ویدیوهای بهتری از بازی منتشر خواهد شد.
اگرچه تا این لحظه هنوز تاریخ رسمی انتشار بازی Final Fantasy XVI اعلام نشده است، اما این بازی قرار است بهصورت انحصاری زمانی برای کنسول پلیاستیشن 5 عرضه شود.
اگر شما هم از طرفداران قدیمی سری فاینال فانتزی هستید، لطفا نظرات و پیشبینیهای خود از بازی Final Fantasy XVI را با ما نیز به اشتراک بگذارید.