نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

تریلر گیم پلی Street Fighter V با محوریت مبارز جدید بازی با نام Dan

کپکام در جریان استریم اختصاصی خود در رویداد TGS 2020 تریلر جدیدی از بازی Street Fighter V را به نمایش گذاشته که کاراکتر Dan، از مبارزان محبوب طرفداران استریت فایتر را به‌عنوان شخصیت جدید بازی معرفی می‌کند.

برنامه‌ی ویژه استودیوی کپکام در توکیو گیم شو 2020 با نمایش یک تریلر گیم‌پلی از بازی Street Fighter V آغاز شد که اساساً به شخصیت Dan، مبارز جدید فصل پنجم بازی اختصاص داشت. در این ویدیو تمامی حرکات و فنون مخصوص دن در مبارزات بازی را مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌رسد که شخصیت شوخ طبع بازی همچنان به حرکات و ترفندهای قدیمی خود پایبند است. موضوعی که قطعاً طرفداران قدیمی استریت فایتر را خوشحال خواهد کرد.

کاراکتر دن و یک سری محتوای جدید دیگر در زمستان سال جاری به SFV اضافه خواهند شد. این موارد شامل یک استیج جدید، چند کاستوم برای مبارزان بازی و یک مکانیک مبارزات جدید خواهند بود. در بهار سال ۲۰۲۱ نیز کاراکتر رُز از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مبارزان بازی به Street Fighter V می‌پیوندد. در انتها هم اورو و آکیرا در فصل تابستان به بازی Street Fighter 5 اضافه می‌شوند. آپدیت‌های بعدی بازی نیز شامل استیج‌ها و کاستوم‌های جدید برای مبارزان بازی خواهد بود. ضمن اینکه به نظر می‌رسد شخصیت دن، بیشترین محتوای دریافتی را در میان سایر موارد ذکر شده به خود اختصاص خواهد داد.

دانلود از آپارات

درحال حاضر تیم توسعه‌دهندگان این بازی پنجمین و آخرین شخصیت بازی را در دست آماده‌سازی دارند که کپکام هنوز این مورد را معرفی نکرده است. فعلاً تنها چیزی که در این رابطه می‌دانیم، این است که این شخصیت در زمستان ۲۰۲۱ به بازی اضافه خواهد شد. صرف‌نظر از این مورد، هیچ اطلاعات دیگری از آن در دست نیست. در ادامه و به محض انتشار جزئیات بیشتر، اخبار مربوطه به اطلاع شما خواهند رسید.

سیزن پس بازی Street Fighter V: Champion Edition اوایل سال جاری میلادی و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ معرفی شد. نسخه Champion Edition شامل ۴۰ کاراکتر، ۳۴ استیج مبارزه و بیش از ۲۲۰ کاستوم مختلف برای مبارزان بازی است. علاوه‌بر این، Gill به‌عنوان شخصیت منفی اصلی بازی Street Fighter 3 نیز در زمان انتشار بازی به همراه سایر مبارزان نسخه Champion Edition این بازی اضافه شده بود. Seth از بازی Street Fighter IV نیز مورد دیگری بود که با بازطراحی کامل در این بازی حضور یافت.

مبارز دن در بازی استریت فایتر 5

درهرحال، به نظر می‌رسد که مشکلات کدنویسی شبکه این بازی به یک چالش ادامه‌دار برای بازیکنان SFV تبدیل شده باشد. یکی از کاربران ردیت با نام کاربری Altimor در ماه ژانویه به حل مشکل نسخه‌ی پی سی بازی پرداخته بود. هرچند متأسفانه این کد برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی درست عمل نکرده و ارتباط کراس پلی بین پی سی و کنسول را مختل می‌کرد. بعد از آن یوشینوری اونو (Yoshinori Ono) تهیه‌کننده اجرایی بازی  Street Fighter V در تاریخ ۱۲ فوریه سال جاری ازطریق اکانت توییتر خود اعلام کرد که کپکام درحال کارروی یک محتوای اصلاحی برای این مشکل در SFV است. شش روز بعد از پچ به‌صورت عمومی منتشر شد و نتایج مختلفی را به‌دنبال داشت.

هنوز برای دریافت بازی Street Fighter V به‌عنوان یکی از بازی‌های رایگان این ماه سرویس PS Plus زمان باقی است. برای این منظور تا تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) فرصت خواهید داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده