// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

اورو، رز، دن و آکیرا مبارزان فصل پنجم بازی Street Fighter V خواهند بود

دیشب و در جریان استریم کپکام از فصل پنجم بازی Street Fighter V، کاراکترهای دن، رز، اورو و آکیرا برای فصل جدید معرفی شدند.

درگذشته شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Street Fighter V، اعلام کرده بود که در فصل تابستان جزئیات فصل پنجم بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مدتی پیش اعلام شد که ۱۵ مرداد ماه و ساعت ۹:۳۰ شب، یک استریم با این محوریت برگزار می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیشب استریم کپکام از فصل پنجم بازی Street Fighter V پخش شد و در جریان آن شاهد معرفی چهار کاراکتر از پنج کاراکتر بودیم. اولین کاراکتری که در جریان استریم کپکام معرفی شد، دَن بود که قطعا هواداران قدیمی، او را می‌شناسند. همچنین بخش بسیار کوتاهی از گیم‌پلی دن هم نمایش داده شد. شاید دن یک شخصیت شوخ طبع باشد، اما ضربات او بسیار کشنده است و تقریبا شیوه مبارزه آن نسبت‌به سایر کاراکترهای شوتو مجموعه استریت فایتر متفاوت است. دن در زمستان به همراه یک محیط مبارزه‌ای به بازی استریت فایتر 5 اضافه می‌شود.

در ادامه، کاراکتر رُز معرفی شد که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مبارزان به حساب می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند در فصل بهار به رز دسترسی پیدا کنند. در انتها هم اورو و آکیرا در فصل تابستان به بازی Street Fighter 5 اضافه می‌شوند. البته این تمامی مواردهای درنظر گرفته شده نبود و کپکام آخرین شخصیت را معرفی نکرد. به‌نظر می‌رسد آن‌ها در فصل تابستان سال آینده برنامه‌ی ویژه‌ای برای معرفی آخرین شخصیت از فصل پنجم استریت فایتر V دارند. 

به‌نظر می‌رسد در ماه‌های اخیر تیم توسعه‌دهنده استریت فایتر به‌خاطر شرایط قرنطینه روزهای سختی را پشت سر گذاشته و سخت در تلاش هستند تا آخرین چپتر از بازی را با کیفیت مناسبی در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار دهند. در ادامه می‌توانید استریم دیشب کپکام برای فصل پنجم استریت فایتر V را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

جزئیات محتویات فصل پنجم استریت فایتر 5

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده