نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

ریمستر سه‌گانه Mass Effect احتمالاً سال آینده عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد طولانی شدن کار روی ریمستر نسخه‌ی اول Mass Effect باعث تأخیر در انتشار این سه‌گانه شده است.

از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در مورد عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه مس افکت (Mass Effect) به گوش می‌رسد و طرفداران این مجموعه‌ی علمی تخیلی عظیم در انتظار دیداری دوباره با آن هستند. درحالی‌که آخرین گزارش‌ها در این زمینه به احتمال معرفی و همین‌طور انتشار این ریمستر در اکتبر امسال (مهر یا آبان) اشاره داشته، ولی به‌تازگی مطلع شدیم که احتمالاً سه‌گانه‌ی مس افکت تا سال آینده منتشر نخواهد شد.

در جدیدترین گزارش گیمزبیت به این موضوع اشاره شده که این سه‌گانه با نام Mass Effect: Legendary Edition به‌جای انتشار در پاییز امسال، به سال ۲۰۲۱ منتقل شده و علت آن هم مشکلاتی است که بر سر راه ریمستر کردن نسخه‌ی اول مس افکت وجود دارد؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و هرچند از نظر داستان، شخصیت‌پردازی، اتمسفر و طراحی محیط‌های خود در سطح خیلی بالایی قرار داشت، ولی گرافیک و گیم‌پلی آن نیازمند تغییرات بسیار بیشتری نسبت به دو نسخه‌ی بعدی است و با درنظرگرفتن استانداردهای امروز صنعت بازی، زمان زیادی لازم است تا این اثر به نقطه‌ی مطلوب برسد.

همین قضیه هم باعث شده استودیو بایوور (BioWare) و الکترونیک آرتز تصمیم به تأخیر در عرضه‌ی سه‌گانه بگیرند تا آن‌را با کیفیتی هرچه بالاتر به‌دست علاقمندان برسانند. البته دراین‌میان به‌نظر می‌رسد ریمستر نسخه‌ی سوم هم دستخوش تغییراتی خواهد شد و بخش چندنفره‌ی آن حذف می‌شود. هرچند تمام بسته‌های الحاقی بازی از جمله مواردی که پایان آن‌را کامل می‌کردند، درکنار بسته‌های الحاقی و محتوای دانلودی دو بازی اول در این نسخه موجود خواهند بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Mass Effect: Legendary Edition نداریم و باید صبر کرد و دید بازی درکنار پلتفرم‌های فعلی، برای کنسول‌های نسل آینده هم منتشر می‌شود یا خیر.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده