نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

The Division 2 به‌همراه دو بازی دیگر برای کاربران ایکس باکس لایو گلد رایگان شد

کاربران ایکس باکس لایو گلد می‌توانند به مدت چند روز بازی‌های The Division 2 ،Vermintide 2 و Bomber Crew را به رایگان تجربه کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تجربه‌ی سه بازی ایکس‌باکس وان برای کاربران ایکس‌باکس لایو گلد و ایکس‌باکس گیم پَس آلتیمیت رایگان است و بازی‌های Bomber Crew ،The Division 2 و Warhammer: Vermitide 2 فهرست بازی‌های رایگان این چند روز را تشکیل می‌دهند. بازی The Division 2 در پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر نیز رایگان است و کاربران پلتفرم‌های یادشده می‌توانند از امروز تا تاریخ ۶ مهر (۲۷ سپتامبر) بدون هیچ هزینه‌ای به تجربه‌ی آن بپردازند. همچنین بازی Warhammer: Vermintide 2 به سرویس ایکس‌باکس گیم پَس بازگشته است، بنابراین بازیکنان می‌توانند به سراغ آن بروند و زمان بیشتری را صرف آن کنند.

همچنین دو بازی یادشده برای مدت کوتاهی با تخفیف به فروش می‌رسند و بازیکنان تا قبل از ۶ مهر ماه می‌توانند با قیمت کمتری برای تهیه‌ی آن‌ها اقدام کنند. نسخه‌ی استاندارد بازی The Division 2 با ۶۷ درصد تخفیف به قیمت ۹.۸۹ دلار به فروش می‌رسد و بازی Vermintide 2 با ۷۵ درصد تخفیف همراه شده است و می‌توان نسخه‌ی استاندارد آن را به قیمت ۷.۵۰ دلار و نسخه‌ی آلتیمیتش را به قیمت ۱۳.۷۵ دلار خریداری کرد.

اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Bomber Crew یک شبیه‌ساز بمباران در جنگ جهانی دوم است که بازیکنان در آن با مدیریت سوخت و مهمات، شخصی‌سازی بمب‌افکن و هدایت هواپیما کنترل پرواز را در دست می‌گیرند. بازیکنان باید انتظار داشته باشند که با جنگنده‌های دشمن، توپخانه‌های ضدهوایی و آب‌وهوای نامساعد مواجه شوند و از شرایط این چنینی سربلند بیرون بیایند. اگر از تجربه‌ی این بازی لذت بردید، می‌توانید با پیش‌خرید دنباله‌ی آن که با نام Space Crew شناخته می‌شود، به رایگان صاحب یک نسخه‌ی رایگان از بازی Bomber Crew شوید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده