// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

زمان آغاز بتا بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد

در هفته اول بتا COD: Black Ops Cold War تنها کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه‌ی بازی هستند، اما از هفته دوم، شاهد کراس پلی میان تمامی پلتفرم‌ها خواهیم بود.

استودیو تری‌آرک (Trearch)، یکی از سازنده‌های Call of Duty: Black Ops Cold War، سعی دارد به‌واسطه‌ی تغییراتی که روی بخش چندنفره‌ی این بازی اعمال کرده، تجربه‌ای کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز را در اختیار کاربران قرار دهد. ازاین‌رو مدتی است که شاهد آغاز نسخه آلفا بخش چندنفره هستیم تا کاربران با فضای بازی آشنا شوند.

این در حالی است که از اواسط مهر ماه، بتا بازی هم در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: بلک آپس کلد وار، با انتشار یک عکس در وبسایت کالاف دیوتی زمان آغاز بتای بخش چندنفره را اعلام کرد. هفته اول بتا، مختص‌به کاربران پلی‌استیشن 4 است. ازاین‌رو در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مهر ماه، کاربرانی که COD: Black Ops Cold War را روی PS4 پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند بتای بازی را تجربه کنند. این در حالی است که از تاریخ ۱۹ مهر ماه تا ۲۱ مهر ماه تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه‌ی بتا هستند.

در هفته دوم بتا Call of Duty: Black Ops Cold War که از ۲۴ تا ۲۵ مهر ماه برگزار می‌شود، کاربرانی که بازی را روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر پیش‌خرید کرده‌اند، قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهند بود. همچنین از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه هم تمامی کاربران می‌توانند به‌صورت عمومی بتای بلک آپس کلد وار را تجربه کنند. گفتنی است در هفته دوم، کاربران پلی‌استیشن 4 هم به بازی دسترسی خواهند داشت و همچنین به‌واسطه‌ی ویژگی کراس پلی، کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند درکنار یکدیگر بخش چندنفره COD: Black Ops Cold War را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. نسخه نسل بعد بازی هم ۷۰ دلار خواهد بود. ازاین‌رو اگر نسخه نسل هشتم را دارید، پک ارتقا به نسخه نسل نهمی را باید با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

زمان اعلام تاریخ شروع بتا Call of Duty: Cold War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده