// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

COD: Black Ops Cold War از روز عرضه دارای ویژگی کراس پلی خواهد بود

بازیکنان در روز عرضه Call of Duty: Black Ops Cold War بدون درنظر گرفتن پلتفرمی که بازی را روی آن خریداری کرده‌اند، می‌توانند درکنار یکدیگر آن را تجربه کنند. 

سال گذشته بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare با ویژگی کراس‌پلی عرضه شد. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان درکنار یکدیگر قادر به‌تجربه بخش آنلاین و همچنین وارزون هستند. این در حالی است که شب گذشته و لایو استریم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، اعلام شد که این بازی هم دارای ویژگی کراس‌پلی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران نسخه جدید کالاف دیوتی بدون درنظر گرفتن پلتفرمی که بازی را روی آن خریداری کرده‌اند، می‌توانند درکنار یکدیگر به تجربه‌ی بازی بپردازند. همچنین مهم نیست که کنسول نسل هشتمی یا نسل نهم دارید، تجربه‌ی شما از بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops Cold War یکسان خواهد بود. دراین‌میان اشاره کنم که ویژگی کراس‌پلی بلک آپس کلد وار مربوط‌به کنسول‌های نسل هشتم و نهم می‌شود و صرفا محدود به پلتفرم‌های یک نسل نیست. 

همچنین در بخشی از این استریم هم اعلام شد که حالت وارزون با شکل و شمایلی متفاوت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته اعلام نشده است که آیا حالت بتل رویال مربوط‌به وارزون، از ویژگی کراس‌پلی بهره می‌برد یا نه. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه نسل نهم آن هم با عرضه کنسول‌های نسل بعد، در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده