نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۴

بازی Football Manager 2020 بیش از یک میلیون بار در فروشگاه اپیک گیمز دانلود شده است

بازی Football Manager 2020  به مدت یک هفته در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده و تنها با گذشت سه روز از رایگان شدن بازی، بیش از یک میلیون بار دانلود داشته است.

این روز‌ها چیز‌های زیادی می‌توان در رابطه با Epic Games گفت. با اینکه اخبار و حواشی بسیاری پیرامون اپیک گیمز وجود دارد، اما شاید از مهم‌ترین و بحث برانگیزترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، سیاست‌های انحصاری این فروشگاه باشد. بااین‌حال روند معامله‌های انحصاری اپیک گیمز، یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های این فروشگاه در مقابل با رقبای خود است که نظرات موافق و مخالف بسیاری را نیز به‌دنبال داشته است. اما صرف‌نظر از عقاید مختلف، در تازه‌ترین آثار ارائه شده در فروشگاه اپیک گیمز، بازی Football Manager 2020 موفق به جذب بازیکنان بسیاری شده و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.

طبق گفته‌ی مایلز یاکوبسن، کارگردان استودیو Sports Interactive Games، از هفته‌ی گذشته یک میلیون بازیکن تازه به بازی Football Manager 2020 ملحق شده‌اند. جالب است بدانید که بازی Football Manager 2020 طی ۳۶ ساعت از رایگان شدن در فروشگاه اپیک گیمز، افراد بیشتری نسبت به دو هفته‌ا‌ی که در استیم رایگان شده بود، جذب کرده است. اما خب اگر منصفانه به این مسئله بپردازیم، بازی Football Manager 2020 در استیم به‌صورت آزمایشی رایگان بود اما در فروشگاه اپیک با دریافت آن می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای، بازی را برای همیشه به‌صورت رایگان تجربه کنید.

Football Manager 2020 از پنج شنبه هفته‌ی گذشته ۲۷ شهریور (۱۷ سپتامبر) تا پنج شنبه‌ی پیش رو ۳ مهر (۲۴ سپتامبر) رایگان خواهد بود. درکنار آن و محدود در همین بازه‌ی زمانی، بازی‌های دیگری نیز مانند Watch Dogs 2 و Stick it the Man به‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند که با دریافت آن می‌توانید برای همیشه صاحب این بازی‌ها شوید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده