// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹

آپدیت هالووین بازی Red Dead Online احتمالا در دست ساخت است

اخیرا اطلاعاتی فاش شده و خبر از این می‌دهد که راکستار گیمز مشغول آماده‌سازی یک آپدیت بزرگ برای Red Dead Online به‌مناسبت هالووین است.

به‌نظر می‌رسد که Rockstar Games درحال تدارک رویداد هالووین بزرگی برای بخش آنلاین قسمت دوم بازی وسترن خود است که ظاهرا بخش‌هایی از آن از بسته‌ی الحاقی قسمت اول Red Dead Redemption، یعنی Undead Nightmares، الهام گرفته است (این بسته‌ی الحاقی در ۴ آبان ۸۹ برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس 360 و پلی ‌استیشن 3 منتشر شد).

داده‌کاوی جدیدی که در فایل‎های بازی انجام شده نشان می‌دهد که در هالووین امسال قرار است تعداد زیادی زامبی به بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2، اضافه شوند.

Red Dead Online Halloween event leaked

ویدیو‌ی جدیدی که در کانال یوتیوب Red Dead Guides منتشر شده فایل‌های بازی را جست‌وجو کرده و حدود ۵۰ کارکتر زامبی را پیدا کرده است. این مدل‌های زامبی قابل مشاهده برای عموم نیستند و در هیچ جای Red Dead Online دیده نشده‌اند. این زامبی‌ها در فایل‌های بازی به نام «ارتش وحشت» نام‌گذاری شده‌اند و همه‌ی آن‌ها لباس‌هایی مانند فرقه‌های شیطانی پوشیده‌اند.

سال گذشته استودیو‌ی راکستار گیمز هالووین را با آپدیت بزرگی جشن گرفت که حالت چندنفره‌ی جدیدی به نام Fear of the Dark را به Red Dead Online آورد؛ همچنین مجموعه‌ای از ماسک‎‌های صورت برای هرسه نقش متخصص در بخش آنلاین موجود شد. رویداد هالووینی سال گذشته، که هم در GTA Online و هم Red  Dead Online برگزار شد، از تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان ۹۸) شروع و در ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ۹۸) به‎اتمام رسید.

Red Dead Online Halloween event leaked

راکستار گیمز می‌تواند از پتانسیل زامبی‌ها به شیوه‌های مختلف در بازی استفاده کند. مثلا می‌شود حالت جدیدی به رِد دِد آنلاین اضافه شود که بازیکنان توسط موجی از زامبی‌های گرسنه مورد حمله قرار گیرند یا حالت دیگری که اجساد مردگان از قبر بیرون آمده و در دنیای زندگان برای چند روزی به‌مناسبت جشن هالووین در محیط بازی پرسه بزنند. گرچه راکستار گیمز هنوز به‌صورت رسمی آپدیت هالووینی سال ۲۰۲۰ را تایید نکرده؛ اما احتمال آمدن چیزی مشابه آن بالا است؛ همچنین چندوقت پیش زمزمه‌هایی مبنی‎‌بر وجود یک Halloween Outlaw Pass در این آپدیت به‌گوش می‌رسید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده