// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱

پاداش پیش خرید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شامل دو لباس و یک گجت می‌شود

بازیکنان با پیش‌خرید بازی Spider-Man: Miles Morales، می‌توانند لباس T.R.A.C.K را به‌همراه گجت Gravity Well و همچنین یک لباس دیگر را به رایگان کسب کنند.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود و از طرفی پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن 5 هم آغاز شده است. بااینکه پیش‌فروش این کنسول تاحدی با مشکلاتی مواجه بوده است، اما سونی اعلام کرده که به‌زودی موجودی PS5 را در خرده‌فروشی‌ها افزایش می‌دهد. بااین‌حال سؤال اینجا است که زمان پیش‌فروش انحصاری‌های روز عرضه رسما چه زمانی آغاز می‌شود و چه پاداش‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تصویری در سایت رسمی پلی‌استیشن منتشر شد که به صفحه فروش Marvel's Spider-Man: Miles Morales و مزیت پیش‌خرید آن اشاره داشت. بااین‌حال مدتی بعد این صفحه از سایت پلی‌استیشن حذف شد، اما یکی از کاربران ردیت توانسته است تصویر آن را ثبت کند و در دسترس کاربران قرار دهد. 

باتوجه‌به تصویر منتشر شده، کاربران با پیش‌خرید بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales می‌توانند دو لباس و یک گجت را به رایگان کسب کنند. یکی از لباس‌ها Time Response Activated Circuit Kinetic یا با اختصار T.R.A.C.K نام دارد و اطلاعاتی از لباس دوم در دسترس قرار نگرفته است. این در حالی است که گجت ذکر شده هم Gravity Well نام دارد. دراین‌میان اشاره کنم که به‌نظر می‌رسد کاربران در طول تجربه خود هم قادر به کسب این سه آیتم هستند و با انجام کارهای مختلف، در دسترس قرار بگیرند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به اولین تریلر گیم‌پلی Spider-Man: Miles Morales اشاره کرد.

پاداش پیش خرید بازی Marvel


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده